Ben sinirli bir insanım insanları kırmamaya dikkat ederim ama?

İstemedende olsa kıra biliyorum sinirm geçdiğinde çok pişman oluyorum çok ağlıyorum kalbini kırdığm kişi bile bu kadar ağlamıyordur die bilirim canım çıkana kadar ağlarım vicdan azabı çekerim neden böyle oluyor bilmiyorum kırdığm kişiden özür dilesemde dilemesemde bu olay hep oluyor ne yapmalıyım nasl başa çıka bilirm bu olayla?
Güncellemeler
+1 yıl
En çokda Ailemden birni kırınca böyle oluyor annemi kardeşlermi dışardakı insanlarda çok büyük tepkiler vermem pek
Ben sinirli bir insanım insanları kırmamaya dikkat ederim ama?
Cevapla