Sustukların mı daha çok yoruyor yoksa söyleyip dışa attıkların mı?

Sustukça daha çok bitap düşüyorum hiçbir şey yapmadan yoruluyorum. Susmak çok büyük bir yük gibi.
Sustukların mı daha çok yoruyor yoksa söyleyip dışa attıkların mı?
Cevapla