Çok fazla detaya da gerek yok, güzel günler sizlerin olsun :)
"Yani konuşuyordu diye mi? Ama bu insan olduğu manasına gelmez ki!"

Çok fazla detaya da gerek yok, güzel günler sizlerin olsun :)
"Yani konuşuyordu diye mi? Ama bu insan olduğu manasına gelmez ki!"

İçime atmıyorum psikoloğuma söylüyorum 😅o düşünsün
O kadar para veriyoruz 😂
Yani para almayı biliyorlar 😅
Hiç 😂
Teşekkür ederim 🙏
🌿
Söyleyemeyip içime attıklarım
Cevap
6Cevap
Öyle çok uç noktalarda içime atacak biri değilim ben. İçimden attıklarım daha çoktur hatta.
Ne attığım var, ne de atamadığım.
Benim içime attıklarım daha fazla maalesef
Bende artık ikisi de yok. İçime atıp dert olacağıma dışarı fırlatıp şenlik yaratıyorum.
İçime attıklarım da gitti zamanla bitiyor geçiyor yok oluyor her şey.. içimde attığım atmadığım yok bomboşum🙂
İçime attıklarım dolayısıyla içimden atamadıklarım oluyor. İçimden atabilsem içime atmış sayılmam
İçime attıklarım fazla
İçime atıpta daha sonra içimden atamadığım çok şey var. Güzel günler iyilerin olsun. 🌼
Allah'a havale ettiklerim fazla
En güzel olanı.
İçime attıklarım kent çöplüğüyle yarışır😄
😂
Ikisi birbirine bagli zaten.
Cok doluyum cok..
İcimden attıklarım daha fazla.
Ben pek içimde bir şey tutmam...
Attıklarım. daha fazla
İçime hiç bir şey atmam
Içime atıklarım
Icime atiklarim sanırım
İçime attıklarım fazladır kuşkusuz
İçime attıklarım..
İçime attıklarım.
Bilmiyorum
İkiside fazla
İçime attıklarım
İçime attıklarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar