Konu, detay fark etmez genel olarak insanlara ikinci bir şans verir misiniz?

Konu, detay fark etmez genel olarak insanlara ikinci bir şans verir misiniz?

Bilinçli yapılan bir şeyse, kalbimi güvenimi kırdıysa geri dönüşü olmaz kolay kolay. Affetsem bile unutamam ve güven bir kere kırıldıysa tekrar o güveni oluşturmak neredeyse imkansız
Kimseye birden fazla şans verilmemesi gerektiğini hayat bana 2024 - 2025 sürecinde öğretti. Kimseye bir defa daha ne şans, ne af, ne de fırsat.. Hepsi haram olsun.. Canları cehenneme..
O şansı verirsem daha sonra sürekli şans vermeye başlarım bunu bir avantaj olarak kullanabilir. Kesinlikle ikinci kez şans vermem söz konusu bile değil
Bazen, birine neden ikinci bir şans verdiğini sorgularsın ama hayat hataları ve öğrenmeyi içeriyor. İnsanlar değişebilir, büyüyebilir. Sorun anlık bir hata mı yoksa karakter meselesi mi? Buna dikkat etmeden adım atma. Yanlışın telafisi mümkünse, ikinci bir şans ilişkileri güçlendirebilir. Ama aynı hatayı tekrar ederse, belki de kendi mutluluğunu korumak için uzak durmalısın. İnan, kalbine danışırsan doğru kararı bulabilirsin. 😊
Cevap
11Cevap
Kızgın olsam geçerdi, kırgınlık baki kaldı
Hatasına göre değişir bu durum
Bu konuya göre değişir, eğer güvenimi kaybettiğim bir olaysa veya bunun gibi kötü bir durum ise ikinci şansı vermezdim.
Bazı durumlarda hatasını anladığını düşünürsem veririm ama eğer büyük yalan, aldatma, ihanet gibi bir şeyse asla ikinci şans verilmemeli
Hak ettiğini düşünüyorsam veririm. Hak etmediğini düşünüyorsam vermem
Verdim, veririm. O konuda gereksiz bir merhamete sahibim
Çok kızarsam hatta kalp kırıklığım varsa ikinci bir şansı vermem çok zor oluyor.
Veremem. Bana verilmesini de istemem. Çabalasam dahi görmezden gelinsin.
Hangi konuda olduguna göre değişiyor. Ama bence kimse ikinci şansı hak etmemeli.
o insanı affederim ama hayatımda bulundurmam ona karşı kin tutmam fakat yaptığı şeyleri de unutmam benden uzak allaha yakın olsun
Çok kızdıysam vermem
Kimseye kızmam Tabii ki ikinci bir şans herkes için vardır 3 olmaz
Eğer seviyorsam gerçekten evet veririm
Veririm
Canı cehenneme
Çok kızdıysam bitmiştir.
Sevmişsem verebilirim
Egomu alt etmek için verebilirim
Çok şanslar veriyorum
Değerli biriyse evet.
Hayır.
Kızmamin sebebi önemli
Yok sayıldıysam vermem
iki az degil mi ya😔😔
Kızgınlık geçebiliyor seviyorsam şans veririm
Ben veririm her zaman
Çok sevmişsem evet
Vermem..
Veririm verdimde
verebilirim
İkinci şanslar iyi olmuyor bence
Vermem asla
Hayır asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?