İnsan küçükken mi daha çok soru sorar yoksa büyüdüğünde mi?

Bu soruya ben şöyle yanıt verirdim, küçükken o döneme ait sorularımız olur büyüdükten sonra da aynı şekilde yaşadığımız dönemlere uygun sorularımız oluşuyor. Her daim soru sorarız yaşlandıkta da soracağız, sorular çeşit çeşit, bazılarının cevaplarını biliyoruz bazıları muamma.

Küçükken büyüklerin bildiği soruları sorarız, büyüdükten sonra kimsenin bilmediği.

İnsan küçükken mi daha çok soru sorar yoksa büyüdüğünde mi?
Cevapla