İnsanlar seni dinlediğinde sessizliğin mi yoksa sözlerin mi daha çok iz bırakıyor?

Bazı insanlar kalabalıkta bile kendi iç sesini bastıramaz, dış dünya ne kadar gürültülü olursa olsun içinde derin bir sessizlikle yaşar. Duygularını dışa vurmaz ama her şeyi hisseder, yüzüne vuran ışıkla bile ruhunun gölgelerini tartabilir. Onlar için bir bakış, bir kelime ya da sadece bir duruş; iç dünyalarını anlatmak için yeterlidir. Sessizlikleriyle konuşurlar, varlıklarıyla düşünceye dalmanı sağlarlar. Peki, sen insanları düşüncelerinle mi etkilersin yoksa sadece varlığınla mı?
İnsanlar seni dinlediğinde sessizliğin mi yoksa sözlerin mi daha çok iz bırakıyor?
İnsanlar seni dinlediğinde sessizliğin mi yoksa sözlerin mi daha çok iz bırakıyor?
Cevapla