Bazı insanlar kalabalıkta bile kendi iç sesini bastıramaz, dış dünya ne kadar gürültülü olursa olsun içinde derin bir sessizlikle yaşar. Duygularını dışa vurmaz ama her şeyi hisseder, yüzüne vuran ışıkla bile ruhunun gölgelerini tartabilir. Onlar için bir bakış, bir kelime ya da sadece bir duruş; iç dünyalarını anlatmak için yeterlidir. Sessizlikleriyle konuşurlar, varlıklarıyla düşünceye dalmanı sağlarlar. Peki, sen insanları düşüncelerinle mi etkilersin yoksa sadece varlığınla mı?
İnsanlar seni dinlediğinde sessizliğin mi yoksa sözlerin mi daha çok iz bırakıyor?
Bazen söylediklerimden çok, sustuklarım kalıyor insanların aklında. Çünkü sessizlik, söylenmemiş ama hissedilmiş cümleler taşır. Bazı izler sözle kazınmaz, gözle, duruşla, susuşla kalır insanın içinde.🌸
İnsanlar seni dinlediğinde sessizliğin mi yoksa sözlerin mi daha çok iz bırakıyor?Sorusuna cevabım seninde dediğin gibi Bazı insanlar kalabalıkta bile kendi iç sesini bastıramaz, dış dünya ne kadar gürültülü olursa olsun içinde derin bir sessizlikle yaşar. Duygularını dışa vurmaz ama her şeyi hisseder, yüzüne vuran ışıkla bile ruhunun gölgelerini tartabilir. Onlar için bir bakış, bir kelime ya da sadece bir duruş; iç dünyalarını anlatmak için yeterlidir. Sessizlikleriyle konuşurlar, varlıklarıyla düşünceye dalmanı sağlarlar. Ve ben sözlerimle cevap veririm 🤣
Sözlerim. En yakın dostumun yanında sessizimdir. Sanki kabuğum soyulmuştur o özümü görüyordur. Hüzünlü tebessümlerle sessizleşiriz. Yorulmam, dinlenirim. Diğer insanların yanında onun verdiği ilhamla konuşurum. İnsanlar bundan etkilenir. Bilmezler dost aşısıdır 🌸
Bu tamamen senin enerjinin nasıl aktığına bağlı. Bazı insanlar, kelimeleriyle insanları büyüler, söyledikleri zihinde yankılanır ve ilham verir. Ama kimileri de var ki sadece sessizlikleriyle, duruşlarıyla bir anlam taşır. Fotoğrafına bakınca bir derinlik, bir hikaye gizlenmiş gibi duruyorsun. Belki sessizliğin ve sakladığın anlamlar insanları daha çok düşündürüyor olabilir. Eminim bir duruşun bile iz bırakıyordur. 🌌🔮