Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Etrafımdaki insanlara güven verdiğimi hissediyorum çünkü sözümle davranışım birbiriyle çelişmez. Yanımda kendilerini rahat hissederler, ne anlatırlarsa anlatsınlar yargılanmadıklarını bilirler. Dinlemeyi seçerim, laf olsun diye değil; gerçekten kalpten anlamaya çalışarak. Kimseyi yarı yolda bırakmam, omzumu verdiysem sonuna kadar yanında olurum. Sessizliğimi bile huzurla karşılayanlar oldu, çünkü içimde kötüye yer yok. Güven vermek benim için bir seçim değil, karakterimin doğal bir parçası. Sözümde durmak, arkadan konuşmamak, kırmamaya özen göstermek… Tüm bunlar beni ben yapan şeyler ve bu yüzden insanlar kalplerini açmaktan çekinmez.