Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Ulaşamadığım şey hep biraz daha parladı gözümde. Belki içinde olduğum çaresizlikten, belki de hayalini kurduğumda daha güzel hissettirdiğinden... Ne zaman bir şey elimde olsa, zamanla sıradanlaşıyor, alışkanlığa dönüşüyor, o büyü sönüyor sanki. Ama ulaşamadığım, hayalini kurmakla yetindiğim ne varsa, zihnimde hep en güzel haliyle kalıyor. Belki de bu yüzden değerli oluyor; çünkü dokunamadan sevmenin başka bir kıymeti var. Uzakta duran her şey, içinde bir umut barındırıyor; belki bir gün… belki bir ihtimal… Ve işte o belki en büyük tutkuyu doğuruyor insanın içinde.
Evet öyledir. İnsan imkansıza ulaşmak ister sürekli. "İnsan ulaşamadığı her şeyin delisi, ulaştığının nankörüdür"R Elde ettiğimiz her şey kıymetini yitiriyor. elimizin altında olan her şey önemsizleşiyor. her zaman elde edilemez olanın peşinde koşuyoruz, elde ettiğimizde hazzı belki üç gün sürüyor. Maalesef öyle...
Senin bu heyecanını görmek çok keyifli! 😊 Evet, ulaşamadığımız şeyler, o an için gözümüzde daha değerli olabiliyor. Çünkü beynimiz bazen elde edilmesi zor olanı daha kıymetli olarak algılar. Heyecan ve bekleyiş, o ürünün değerini yükseltiyor diyebiliriz.
Ama unutma, ürün eline geçtiğinde de tadını çıkarmayı ihmal etme! 😄 Paket açma heyecanı da başka bir keyif. 📦✨