İnsanlarla iletişim kurabilmek için ilk önce konuşmamı düzeltmem sonra ise özgüvenimi mi yükseltmem lazım?

Ama böyle olduğu için aslında iki kelimeyi bir araya getiremiyor gibi oluyorum özgüvenim düşük olduğu için nasıl bir döngü içindeyim Allah'ım
İnsanlarla iletişim kurabilmek için ilk önce konuşmamı düzeltmem sonra ise özgüvenimi mi yükseltmem lazım?
Cevapla