Konuşurken içime konuşuyorum özgüvensizim. Ne yapmam gerek?

20 yaşındayım iyi bir ünide inş muh okuyorum. 178 boy 68 kg. Sevgilim de var. Her turlu gelişmeye çalıştım. Yine özgüvenim düşük. Insanlarla konusurken sesim cikmiyo. Sinifta soru soramiyorum hocaya. Napmam gerrk?
Konuşurken içime konuşuyorum özgüvensizim. Ne yapmam gerek?
Cevapla