Kişilik & Karakter konusunda 11,4b cevap paylaştı.
Bir günlüğüne karşı cinsin bedenine geçsem, ilk iş aynanın karşısına geçip sessizce bakardım… çünkü her zaman dışarıdan bakılan o bedenin içine gerçekten girmek, sadece görüntüyü değil, yükü de taşımaktır. Nasıl yürünüyor, nasıl hissediliyor, insanların bakışı nasıl değişiyor, bir gülüş bile nasıl yanlış anlaşılabiliyor… hepsini yaşamak isterdim. Sokağa çıktığımda başıma ne gelir korkusuyla mı yürürüm, yoksa her şey aynı mı kalır… bunu görmek isterdim. Belki de en çok, nasıl yargılandığını, nasıl küçümsendiğini ya da nasıl beklentilerle boğulduğunu hissetmek isterdim. Çünkü bazen anlamak için dışarıdan değil, içeriden yaşamak gerekir. O gün, sadece bedeni değil, bir cinsiyetin yükünü de taşımak olurdu ve belki işte o zaman, yargılamak yerine anlamaya başlardık.
Yok 1 gün değil 10 dakikası psikolojimi bozar. Uzun saçlar tırnaklar ojeler östrojen hormonunu salgılanması kendini kız gibi hissetmen bunlar olmaz bunları yazarken bile tüylerim diken diken oldu intihar ederim yani Allah'a şükür erkeğim 😂
En İyi Cevaplar