Yeni insanlarla tanışmak bana çok meşakkatli geliyor?

Sizde de öyle oluyor mu? Yeni arkadaşlıklar kurmaya çalışmak falan çok zor geliyor bana. Birini yeniden baştan tanımaya çalışmak falan.
Yeni insanlarla tanışmak bana çok meşakkatli geliyor?
Cevapla