İnsanların İğrenç Bulduğu Özelliklerim Var Anormal Mi?

Ya bence herkes yapıyor işte ama demiyorlar. Mesela gaz çıkarmak geğirmek sümük yemek veya ortaya atmak gibi şeyleri hepimiz yapıyoruz aslında hatta japonlarda mıydı kültür bu diye biliyorum yemek sonrası işte. Bizde ise hemen ayıplarlar

İnsanların İğrenç Bulduğu Özelliklerim Var Anormal Mi?
Cevapla