Sizce bende mi anormallik var yoksa ahlak mi olarak yozlastik?

Ben 32 yaşındayım kendim dindarim ama şu suslumanlardan olduğumu düşünmüyorum çünkü gerçekten araştırıp öyle hayatıma entegre ediyorum. Bu yaşıma kadar hiçbir erkekle el ele tutuşma sim opusmedim vs vs herhangi bir şey olmadı. Hep doğru insanı bekledim (İslam olarak da haram doğru insanı bulamazsam bile bu şekilde yaşayacağım) ama günümüzde kızlara bakıyorum daha liseden basliyorlar. Ben lisedeyken, kariyer planları yapardım, hayallerim vardı ne kadar uçukta olsa yok en iyi ressam olacağım yok en iyi olacağım seçeceğim alanda vs. Şimdi günümüze bakıyorum her şeyi yaşıyorlar. Neden evleniyorsun diyorum biz s** için evlenmeyiz evlilik sadece s**ten ibaret değildir vs diyorlar madem öyle neden sevgilisin ve neden s** yapıyorsun evlen öyle yap. Neden ahiretini yakıyorsun erkekler tabi evlilik sorumluluğu almaz günümüz de erkekler feminen olmuş her haltı yiyin temiz kız alayım derdinde neden hemcinslerim böyle düşünemez bir durumdalar. Acaba bende mi anormallik yoksa yozlastik mi kendimi sorgular oldum resmen bilinmedigim yabancı olduğum bir zamana isinlanmis gibi hissediyorum benim dönemde de vardı illaki ama bu kadar ayan beyan yoktu. Bu anne babalar neden tepkisiz?

Sizce bende mi anormallik var yoksa ahlak mi olarak yozlastik?
Cevapla