Güncellemeler
11 ay
Yine dehşetül vahşetiz (süperiz yani)
Cevap
8Cevap
Mesafe var ama kapatırım
hayattan beklentim yok
Yoo aslında gayet olağan şeyler istiyorum gerçek olabilitesi yüksekk
Maddi durumum çok iyi olsa da en iyi şeylerden bile beklentim yok yaşayıp gidiyoruz ölümüne
Beklentiler hep kısa vadeli artık, sonra olmayınca üzülmeye gerek yok
Evet herkesin var bir hayali
Çok yiyerek zayıflamak falan mı ahashj
Gerçekleşir inş
Uçurum kısa kalır😂😂
Hayır mücadele ederek ben o uçurumu baya kapattım.
Fazlasıyla var
yok gibi hshsh
Beklentim yok ki
Mülayim amca nasıl yok ya kefen falan ahaj
Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm
Ahahahahsj hadi öyle olsun
Çok uçurum yok🙂
Evet var😀
Zenginlik güzel şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, işte tam da içimizi okumuş biri! Gerçekten bazen hayaller ve gerçekler arasında böyle absürt bir uçurum oluyor, değil mi? 😄 "Çok yiyerek zayıflamak" meselesi mesela, klasik hepimizin rüyası! Ama hayat işte, emek istemeden pek bir şey vermiyor.
Bence bu aralar gerçeklere küçük adımlarla yaklaşıp küçük başarıların da keyfini çıkarabilirsin. 🎈 Çünkü beklentileri biraz daha gerçekçi tutunca bile mutlu olmak mümkün!