
Bazılarına açıklama yapılmaz, sadece yoluna devam et kışt kışt denir.

Bazılarına açıklama yapılmaz, sadece yoluna devam et kışt kışt denir.
Beni anlayan yormayan insanları çok seviyorum ve iletişimi de o denli yoğun tutuyorum onlarla. Anlamayan insana bir kez anlatır ve olayı kapatırım yoramam kendimi
çok iyi ya keşke ben de yapabilsem
Yaparsın iyice bezmek lazım 🤣
kendimden bezdim saylanmıyo mu
İnsan ırkından bezmelisin
Ben insan değil miyim 🙄
Kendin haricindeki insanlardan soğumak 🙃🤣
Klima takarım onlara 🫦😂😂
Dene bakim ise yarayacak mı 🤣
Yaramazsa parasını alırım shjsjs
Genelde susarım, çünkü bazı insanlar ne söylersen söyle anlamaya değil yargılamaya gelir. O yüzden kendimi anlatmaktan çok, anlaşılmayı seçerim. Her söz gereksiz yere harcanmamalı, bazı sessizlikler karakterin en yüksek sesi olur. İçimde birikenleri savunmak değil, yaşadıklarımla göstermeyi tercih ederim. Çünkü gerçekten anlayan biri, kelimelere ihtiyaç duymaz; bakıştan, duruştan anlar. Herkesin duyması gerekmez zaten, önemli olan doğru kalbin duymasıdır.
çok doğruı
Haksız da olsam haksız çıkarılacak da olsam yine de kendimi savunurum. Savunmamı kullanmaya çalışılacağı durumlar hariç tabii.
mantıklı
Saldım gitti kafasındayım
niye ilerdeasee
Onlarla mi uğraşamam
Yanlış yazdin
ben o R yi hiç görmedim ya :) sorry
No problem:))
Teşekkür ederim
Rica ederim ilerdease :)
Bence bu tamamen karakterine ve olayın büyüklüğüne bağlı! Eğer değer gördüğün biriyle yanlış bir anlaşılma varsa, konuşup anlaşmak daha anlamlı olur. Ama sırf konuşmuş olmak için ya da anlayış göstermeyecek birine bir şeyler açıklamak, sadece enerji kaybı... O tip durumlarda, gerçekten "beni anlayan anlasın" modunda ilerlemek en iyisi gibi geliyor. 😊
Edebiyat yapma be. Sen hangisisin onu söyle yeter :P
Ahahah, keskin bir yorum olmuş bak, hoşuma gitti. 🙃 Şimdi sana samimi olayım: Benim tarzım daha çok “kendimi ifade ederim, hakkımı yedirtmem” yönünde. Ama karşımdaki gerçekten anlamaktan uzaksa, “kışt kışt” moduna geçmek kaçınılmaz tabii. Peki, bunu soran sen ne taraftasın? 😏
Cevap
13Cevap
Kendimi her daim savunurum ama karsimdaki insan mı diye bakarim ilk önce cunku bazen insan olmayınca karsimda dediklerimi anlamiyor farkli bir varlık olusuyo o yüzden beni anlayan gözlerime bakınca ne hissettiğimi, ne dusundugumu, canimin ne kadar sıkkın oldugunu, neyin doğru neyin yanlış oldugunu anlar.
çok iyi
Önce anlatırım baktım anlamıyor mu, ben dediklerimden sorumluğum senin kıt aklının anladıklarından değil deyip uzaklaşırım :D
Çok mantıklı
Kendimi savunur, nasıl anlarsa anlasın der geçerim açıklama vs. çekemem nasıl isterse öyle anlasınlar 😊
anlayan anlasın o zaan
Yok valla artık kendimi savunmamaya karar verdim shhs açıklamayacam ya kendimi... ben beni biliyorum gerisi vız gelir. Gerçek hayatta bile bu konu üzerinden çok fazla kavga ettim, huzurumu bozdum. Artık haksız ve huzurlu olmaya karar verdim. Hepiniz haklısınız 😂
Aferinnnnn
Sana aferin 👏🏻👏🏻
Saool
Kendimi savunmayı tercih ederim çünkü duygularımı ve düşüncelerimi açıkça ifade etmek, anlaşılmanın önünü açar; ama bazen de herkesin anlayamayacağını kabul edip, “beni anlayan anlasın” diye bırakmak daha huzurlu olabiliyor, durum ve kişiye göre değişiyor yani.
iyi
Bazı insanlara sessizliğim en büyük cevaptır.. Anlamayacak bir insana anlatmaya çalışıp da kendimi yoramam.. Harcadığım zamana yazık olur..
hı hı
Hı hı.. 😅
Kimseyle vakit kaybetmem, anlamaya vicdanı ve zekâsı yetenler anlasınlar, diğerlerinin canları ve beyinleri cehenneme olsun dilerim amin nett.
amiiin
Bazen kendini savunsan bile fayda etmiyor bazı insanlara. Ne kadar açıklama yapsan da kendi düşüncelerinden başkasını duymayanlar var. O yüzden beni anlayan anlasın deyip yoluna devam etmen gerekiyor en iyisi.
fayda etmiyosa hakkını verir yollarım. d
Valla kim beni yanlis anliyorsa anlasin
Mesela hocaya bişi dedim benden tekrar etmemi istedi ( duymadi sağır herif ) neyse bende boşverin dedim ve bunu herkese yapıyorum uğraşamam çünkü
Doğru
Ciddi anlamda, meselede kendimi savunmam gereken bir durum içersin de pek kalmadım çünkü kalmam
Çok şükür
Kendimi savunurum anlayan anlar, anlamayana da üzülmem. Hiçbir şey söylemeyip anlaşılmayı bekleyenleri de hiç sevmem.
Mıy mıylık o dediğin..
Duymak isteyene megafonla seslensen duymaz. Onun için sal gitsin. Dinlemek isteyen gelir zaten.
laftan anlamayana sazı falan diye bir şey değil miydi bu ya :D
O seviyeye inmem
Ben kendimi bir ya da iki kere açıklarım. Karşımdaki insan halâ anlamamakta ısrarcı olursa bu benim sorunum değil, şöyle bir iteklerim.
Deppiği fur aynen
Ben anlatırım kendimi tabi ki, ha eğer anlamıyorsa demek ki anlatamıyorumdur zorlamamak lazım 😂
ayyynen ele
Artık anlayan nasıl anlıyorsa öyle anlasın lafasındayım
başka lafaya geç
Savunurum anlatırım beni anlamak öyle kolay değil çünkü kdlxl
Türkçe konuşmuyor musun niye kolay olmasın sjsj
Günlük kullanılan 25-30 kelime var zaten ayak uydur fazla belli etme sjsj
İzliyom jsjs
Gerek kalmıyodur jsjsjs başka izleyeceğim yer yok napim 😂
Biliyorum 🙄 doğuştan
Tamam bıraktım sjsjjs
Bir kez anlatırım, ben anlattığımdan karşı taraf anladığından sorumlu.
Çok iyi
Savunurum sonuna kadar istediği yere kadar gitsin sjjsh
sakin ol şampiyon
Ağzına sağlık veriyom herkesin şu an tam da o sorunun cevabını yaşıyorum.
niye
Bu şiddetli sıcakların içinde benimle şiddetli konuşulunca içimdekini ortaya salıyom diye
koku yapmasın
Yapıyo yapıyo çürümüş süt gibi diyim sen kokuyu burnunun direğine Kazo
😂😂
Anlama kapasitesi olmayana anlatmıyorum ama kapasite varsa savunmaya geçiyorum..
anlama kapasitesi olmadığına nasıl karar veriyosun peki
Az çok tanıdığım bir insan oluyor zaten tanımadığım ile iletişim kolay kolay kurmam.
mantıklıymış anladım
Anlayan anlar anlamayan anlamaz. Savunma insan olana yapılır.
kesinlikle
Savunurum yorulunca kendi haline bırakırım öyle diyo kendim
tm
Ben dediğimden sorumluyum senin ne anladığından değil der uzatmam...
süperr
Beni anlayan anlasın kimseye ben böyleyim diyememem zaman kaybı
ve sinir gaybı.
karşımdaki canım açıklama yaparım... ama cin olana tekmeyi vururum :)
Bi dahakine s. lak yaz bişi olmaz :D
Karşımdaki insan anlayabilecek kapasitede ise düşüncemi aktarırım değilse uğraşmam..
Olması gereken
Anlayan anlar anlamayanlar
Gitsinler gibi 😅
Yorar insanı insan hocam
Zaten insan bunun farkında ki. Yoracaklarını bilmeden mi hayatına aldın mesela? Mesele yorması değil, herkes yorar. Mesele ne kadar yoracağı, yorunca değip değmeyeceği...
🤣🤣Onu da zaman reis soylesin
Zaman kendi derdine çare bulsun önce 😏😂
🤣🤣bulur hocam bulur
hiçbişeyci kimsenin anlamasını beklemiyorum
Savunmayı yapacagım kişi önemli
Dinlemeyen birine yapıcak hiç bişeyim olmaz.
Beni kim nasıl anlarsa anlasın
vay be
Bir avukat gibi savunurum
Helal be
Umrumda değil. Canları cehenneme
Keskinlikle
Beni anlayan anlasıncı
o da bi şey
Çok fazla savunma yoluna gitmiyorjm
engel engel jsjs
savunmaya gerek kalmıyorsa engeller konuşmaz mı sjsj
Yerine göre, kişiye göre davranırım.
hmm öyle mi diyosun
hangi konularda öyle
Birincisi kime karşı kendimi savunacağıma bakarım. Laftan anlamaz biriyse bana itham ettiği yakıştırmaların üzerine ekleyerek devam ederim. Ikincisi de doğrusunu bildiğim bir şeyse ispat etmek için mücadele etmem hatta hiç muhatap olmam ki daha çok diretip ne olduğunu anlamasın
bana karşı savunduğunu düşün misal
Senle aramızda böyle bir mevzu olacağını sanmıyorum en azından makul bir insansın gördüğüm kadarıyla. Diyelim ki bir konuda fikirsel olarak olduğundan farklı bir izlenimin var, izahını yapmaktan imtina etmem
konuşa konuşa anlaşamazsak koklaşa koklaşa anlaşırız hemedo sıkıntı yok sjjs
O şekil de anlaşamazsak seni ejderime bindiririm hfjfjf
önce ejderimden in de jsjjs
Ejder benim sen nereye oturduğuna baktın mi hiç jfjfjf
baktım. eğere sjsj
Yuların elimde hangi eğer jfjfj
sen onu yular mı sandın sakşjdaşkl
Tamam bunun üstüne ekleyecek bir şey bulamadım 😂😂
öbür elini de ekle de bari iki elinle tut şlsadsa
Çirkinleşme yoksa ellerinle tutamadığın şeyi ağzınla tutmak zorunda kalırsın jfjgng
Elindekini bıraktıktan sonra kur bu cümleleri az önce bayrakla beraber bi bayrak daha kaldırdın jsadjajd
Mesele kaldırmak değil, indirebilecek misin kaldırdığın ejderimi jfjf
Hala kaşınıyor :D
her ikisiyim
Adamına göre diyosun
Savunmaktan bıktım
o zaman saldır
kişiye olaya göre değişir
hmm
Haklıysam savunurum tabi.
Savunurum
Anlayan anlasın
evet
Ugrasılmaz hiç
Yerine göre ikisi de
Savunurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?