Kendini savunur musun, yoksa "beni anlayan anlasın"cı mısın?

Kendini savunur musun, yoksa beni anlayan anlasıncı mısın?

Bazılarına açıklama yapılmaz, sadece yoluna devam et kışt kışt denir.

Kendini savunur musun, yoksa "beni anlayan anlasın"cı mısın?
Cevapla