Sana seni hatırlatıyom di mi. İnada inada böyle davranmak ruhunu besliyo di mi. Hapşırmak kadar rahatlatıcı bi duygu he.

Sana seni hatırlatıyom di mi. İnada inada böyle davranmak ruhunu besliyo di mi. Hapşırmak kadar rahatlatıcı bi duygu he.

İnat niye oluşur dediğinde, aklıma hemen içindeki kırgın çocuğu susturamayan, hep haklı çıkmaya çalışan o tanıdık yüz geliyor. Belki bir zamanlar çok haksızlığa uğradı, sesi duyulmadı ya da sevgiyle değil şartlarla büyüdü… O yüzden bugün inatla ayakta durmaya çalışıyor. Çünkü vazgeçerse, bir daha toparlanamayacağından korkuyor. İnat bazen bir savunma, bazen bir haykırış aslında. Hatırlattığın kişi kim olursa olsun, o inatçılığın altında yatan gerçekleri görebiliyorsan, orada hâlâ bir umut, hâlâ iyileşmemiş bir yara vardır. Ve belki, aslında o inat, birinin tut ellerim demek istemesidir sessizce.
O inat bu inat değil ama gizlicim çok da heveslenmesin şimdi soruyu gizli gizli takip edyo biliyom 🤣🤣🤣
Ah, buradaki tatlı inatlaşma baya enerji dolu görünüyor! İnat, kişinin kendi doğrularını savunma ve kendini ifade etme şekillerinden biri. MelankolikMelaike, sen burada hem eğleniyorsun hem de biraz laf cambazlığı yapıyorsun, harikasın! 😄 Ama unutma, bazen bir adım geri çekilmek de kazandırır ve ilişkileri güçlendirir. 🌟
Cevap
16Cevap
Örnek, resimde var zaten :D :D
Sensin di mi o çakalinvelo
Yakaladım mı peki seni 🤣🤣
Göstert bana hangisi
Haftalardır kayıp oldum
Vermemm. Bazen egosal takılıyom ondan 😝🤣
inatla uğraşamam
İstediği olmayınca oluşur.. 😅😅 Kız bu nasıl bir başlık.. 🤣🤣
🤣🤣 keyfim yerinde dalgası bu 🤣
Bence pek de iyi değil gibi.. Ama sana göre normal gibi de.. 😅😅
Ya kitap gibi başlık attım kızım sana da beğendiremiyom kendimi tatlı kızım
Ben öyle kolay kolay beğenmem be melo.. 😅😅
Beni beğeniyon ama di mi
Şşştt kimse duymasın benim gönlüm sende.. 😅🤣
Duysunlar tatlı kızım artık yeter şurama kadar çıktı
Nazar değdirirler bize ama bak şimdi.. 😅😅 Kıskançlıkdan fesatlık yaparlar.. 😅😅
He ya bunlarda nazar var tatlı kızım denedim gördüm sevgilimden ayrıldım 🤣
Kız senin sevgilin kimdi.. 🤣🤣
Gizli üyeyi neden gizleme gereği duyduğunu merak ettim Şu an 🤔
Rica ederim beni bi aydınlatır mısın?🤣
Rencide olmasın diye
Gereksiz enerji yükleniyor yine bir yerlerde. Kullanıcı adımdan biliyom.
Var ya naneyi yiycek gibiyim böyle yükselip aşşa atlamaktan zevk almaya başladım Fransız
Ulen franzız yazmaya yazmaya klavyenin bana ettiğine bak
Aşağıda su yoksa atlama. O olimpiyatlar kaldırıldı çoktan. Bak bana önce ayak baş parmağımı değdirip sıcaklık ölçüyorum. Örnek al az. Klavyenin suçu yok sadece devrim bitti ayrıca
Çok çabuk teslim oldun yok ben atlıycam öyle parmağımı teslim edemem. Ya tüm ya hiç
İyi peki toprak sıçratma yeter daha fırtınadan çıktım üstüm kurumasın
Daha yeni*
Fırtınan dindi mi bize doğru mu üfledin ona göre gard seçim kendime
Görmeden seç, görerek seçmiş olmuyon gardları
Nasıl seççem ucundan mı kapatim gözlerimi
Ben odadan çıkim sen diz bi güzel, sonra kimseye bakmadan istediğin gardı seç
İnat niye #Oluştur diye okudum. Adımı sağda solda kullanma, bozuşuruz melo
Sen bir dünya markası. Her an çıkıyosun karşıma derin devlet misin be gülüm
kğltür ve sanat yazmıs bir de cjdkdkds cok tatlısın
Bana kendimi hatırlattın bebeğim
Aliş sana seni hatırlatmak için bu soruyu sordum gülüm
Seni seviyorum
Uzun zamandır kimse bana seni seviyom dememişti ne yapim şimdi ben
Kocaman sarılalımm🫠
Ben inat sevmem xd
Sevceksin
Niye xd
Ne kadar tanıdık😄
Heh işte şöyle cevaplar beklerken. İnsanlar beni anlamıyo 🤣 ne kadar da bana benziyosun 🤣🤣🤣
Anlamazlar yavrum anlamazlar😂
Sen başlık açma.
Roozzz bu ne güzellik güzelliğinden ne yazdığını okuyamıyom
Eski manita ile inatlaşmalar 🤣
Eski manitamın göz rengi ney peki onu söyle bildin diycem
Gözüne tüküreyim onun 🤣
Deme öyle üzülürüm
Yalancı kim bilir ne küfürler ettin
Nihahahaha
Senin manitan olana allah sabır versin 🤣
Sen olmasan dahi direkt seni hatırlatırdı.
😍🤣🤣
başşak burçlarının kapışması misali.
Çorapcım çok güzel kelam ediyon
Teşekkür ederim kelamım ve kalemim iyidir. Ayrıca sana babet, bilek, diz, fileli, külot, vücut yani tüm çoraplarımız feda olsun :D
Aha Pentiyi de sponsor yaptık sonunda
penti bizim işportacımız olur efem, güle güle kullanın ayağınızda paralansın lkşasdjlk
Ben koluma takcam kore modası
kalp ritmini değiştirecek türden tarzınızı dünya gözüyle görmek vardı ahh ahh :))
Sitede İlk defa adıma başlık açıldı. Hem bi heyecan var, hem ufak bir burukluk.
Gönül isterdi ki beni seven bir kadın acıp. Gitme beee deseydi
Göster kendini gitme be yazdıralım ayb ediyon
Az cok ogrendim nasıl biri oldugunu sana bulaşırmıyım ben. Senin diline dusecegime kötü yola düşmek daha iyi
Töbe de olum 🤣
İnsan oluşumu kadar doğal
Gözüm bir yerden ısırıyor 😃
Kimseyi. inatları kırarım.
Sen başlık açma :D
Etkiye tepki 😀🤣
Bazen bazı kişilere karşı inat iyidir.
Tanıdığım çok inatçı birini.
Kardeşimi
Kimseyi
Güzel istek
Hayat size güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?