Sadık olduğum insanlar neden hep bana yanlış yapıyor?

Ben neyi yanlış yapıyorum ki hep aynı döngüdeyim adamla iki üç gündür konuşuyoruz adam başkasına yazdı ki zaten çoğunluğuna böyle oluyor artık birden fazla kişiyle konuşuyorlar Ben aynı şeyi yapamıyorum sadakatsizlik yapamıyorum
Sadık olduğum insanlar neden hep bana yanlış yapıyor?
Cevapla