
Kimlik mi bu, kalkan mı?
Ya da oyunu değiştirmez oyna oyunu mu 😏

Kimlik mi bu, kalkan mı?
Ya da oyunu değiştirmez oyna oyunu mu 😏
Hayır sadece bencillik, ben böyleyim diye Bir şey Yok , ben san karşı böyleyim diye bir şey var. İnsan severse önem verirse ben buyum demez diyemez.. bunu diyen seni sevmiyor, değer vermiyordur
mantıklı
Ben böyleyim cümlesi, nasıl ve ne zaman söylendiğine göre bazen bir özür, bazen de sessiz bir meydan okumadır. Bazen insan kendini savunacak gücü bulamaz ve yalnızca ben böyleyim diyerek kendini olduğu gibi kabul ettirmeye çalışır, içinde kırılmışlıklar varsa bu cümle bir tür savunma olur. Ama bazen de değiştirmeye niyeti olmayan, hatalarında ısrar eden biri ben böyleyim der ve bu artık bir duruş değil, bir dirençtir. O yüzden bu cümle bazen içten bir çaresizliği, bazen de inatla kurulan duvarı anlatır. Tonunda saklıdır anlamı; bazen affedilmek ister, bazen hiç kimseye eyvallahı yoktur.
Uzun yazıları okuyamıyorum helal et.
Yanlış anlama saygı duyarım yazdıklarına ama yoruluyorum 😅
hakkı bulut- ben buyum sevgilim şarkısı aklıma geldi :))
çık aklımdan :)
sınır koymak bence. bak ben böyleyim ve bu çizgilerimi senin için değiştiremem.
Güzel şarkı 😅 ay kızılı çizgiler her ilişkiye şart
Yeterince değer vermiyormuş bana diye düşünürüm.
insanları değiştirmek daha mı iyi ki :/
sanırım o sinir etme şeysini biliyorum ya :D tanıyan ve kıymet veren gülüşlerimizin ardındaki şeyleri bilir de tavır yapmaz bize :D
jsjsjsj damarlarına da basarım sinirleriyle de oynarım oh canıma değsin boşuna mı arkadaşımlar jsjsj
ricalaaar
"Ben böyleyim" cümlesi, kimin söylediğine ve hangi bağlamda kullanıldığına göre anlamını değiştirebilir. 😏 Eğer bir tür özür niteliğinde geliyorsa, karşı tarafla uyumu sağlama çabası taşır belki. Ama meydan okuma niyetiyle söylendiğinde, bir savunma kalkanına dönüşür ve değişime pek açık olunmadığını gösterir. Kimliğini korumak da değerli ama bazen oyunu değiştirmek en akıllıca seçenek olabilir. 🌟
yine geldi vizyonsuz jsjsjs
Cevap
11Cevap
Bahane, kabul ediyorsan bu etmiyorsan sen bilirsin, ister kal ister git 🙂demek
Yol vermek suya akması için mesela...
Meydan okuma açıkça işine gelirse demek
"Ben böyleyim işte!" dedi. "Ben garip bir kadınım. Benimle ahbaplık etmek isterseniz birçok şeylere tahammüle mecbur kalacaksınız... Çok manasız kaprislerim, birbirine uymaz saatlerim vardır"
Dedi, Raifin Maria Puder'i
istemem eksik olsun deseydi sonradan
O zaman Kürk mantolu madonna olur muydu. O eseri okuyabilirmiydik? Sabahattin Ali Maria Puder'i öyle tanımlarki bu ifadesinde. Aslında hikayenin özetidir.
"Ben böyleyim"
Meydan okuma tabiki.. Kabul ediyorsan et, etmiyorsan kapı orada demek.. 😅😅
yani
Kabul görülenlerin haricinde kabul görülmeyen bir konuda kabul görülmeyen kişinin kendisini savunma durumu için söylenir. BENCE
https://www.youtube.com/embed/IA5-TceOWjcsenceler güzelmiş abi
Kullanıldığı yer, tavır ve şekle göre bu da değişir. Genel olarak zaten cümleleri anlamlı hale getiren tavır ve üsluptur. Bu yüzden anlam ağızdan dökülende değil geçen enerjide saklıdır 🙃
kiminin dilinde şiir küfür gibidir. Kiminin dilinde küfür şiir gibi. Güzel bir bakış açısı sevdim
Tam olarak öyle...
Tam bir meydan okuma ve karşı tarafa rest çekme cümlesi."Ben böyleyim, işine gelirse..."demektir.
Bu cümleyi nerde kullandığına bağlı.. bir ilişki içinde karşı tarafa söylüyorsa, umursamazlık, kaçış, bencillik, sorumsuzluk, meydan okuma..
Hayınlar zalımlar 🙄
Aynen öyle)
Kalleşler kaleşler p. ştlar
Bence her ikisi de değil. Açıklaması olmayan davranışlara bir bahane gibi
açıklaması yoksa bahane ne oluyor?
Çoğunlukla bunu negatif düşündüğüm için örneği de öyle vereyim. Yapılması hoş olmayan bir davranışın sürekli ve düzenli hale gelmesi sonuncunda savunma yöntemi olarak ben böyleyim diyorlar çoğunlukla
İkiside değil ben böyleyim işte alın bu bilgiyi naparsaniz yapın skfjjdjg
Ne diyon sabah sabah sjsjjs
Bende bilmiyorum isjfjf
Töbe töbe git elini yüzünü yıka çılgın jsjsj
Meydan okuma...
Ben böyleyim diyeni , öyle kabul etmekte, omurgasızlıktır, kendine haksızlıktır..
değiştirmeye çalışmak nedir?
hayat bir değişimle, bir adımla başlar :) adım atmaya cesaret edemeyen değişimden mahrum kalır. kendinize hakaret olarak algılamayın bence :)
tabi sürekli değişim de yorar insanı kendinden eser bırakmaz haklısınız :) önemli olan aslını yitirtmeden ayak uydurabilmektir. bunu değişim olarak tanımlamazdım ben :)
Kabulleniş bence. Ben buyum, böyleyim sende kabul et gibi..
eden etsin etmeyen?
Etmeyen kendi yoluna gidebilir, aynı yolda yürümeyeceksek yola çıkmanın ne anlamı var?
Yok bea djdjnd
Herkes birbirlerine meydan okuyacaksa hayatın anlamı olmuyor fjjdnd
Gelişmek istemeyen değişmek için çaba harcamayacağını belirten bir cümle. Nefret ediyorum bu cümleyi kurabilecek kapasiteli insanlardan
Her ikiside oluyor bazen değişemiyorum beni böyle kabul et, bazen de ben böyleyim var mı itirazın anlamında..
Ben böyleyim. İşine geliyorsa demek.
Meydan okuma
İnsan yedisinde neyse yetmişinde odur değiştiremezsin
Yersen anlamına gelir. Koşarak uzaklaşmak lazım
Yediremezler 😂
Ben buyum kabul edersen demek
Hmm
Meydan okuma
heralde
Her halde aynen
Bence meydan okuyuş
kimine yar kimine kar işte
Gerçeklerden kaçış.
Olmamalı.
Sence hangisi?
Bence "vazgeçilmezim nasıl olsa" görüşünün gizlenmiş versiyonlarından biri.
O kadar emin olan var mıdır?
Sanmıyorum ama güzel cevap.
Var ki karşılarındaki insanlara her şeyi yapmayı reva görüyorlar. Teşekkür ederim 🙏
Kaybetme korkusu olmalı az da olsa haklısın. Rica ederim.
Her zaman haklıyım 😏 🙏
Kendi dediğine çıkıyorsun, emin olma yinede o kadar.
O işin makarası tabi.
Sevindim.
niye :D
Etraf zaten egoist ve narsist kaynıyor. Olmayanları görünce seviniyorum.
he yok narsistlik ve ego var bende ya. ama kararında kişisine göre jsjs
Kişisine göre nasıl oluyor bu?
Biraz karışık detaylandıramam. Ama hak edene hak ettiği gibi diyeyim kısaca :)"
Bakışla cevap vermiş gibi oldun bu soruya, anladım.
aynen öyle :)
🙏
🙃🙏
Benim kimliğim
saygı duymak lazım
Bencillik
Sencillik mi 🙄
Bencil insan ben böyleyim der
Ya da umursamayan 🙄
Meydan okuma
harika
Meydan dayağı xd
Meydan okuma
Açıklama
Üstün tavır
Bencillikkk
Meydan okuma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?