3 ayBen de seni olduğun gibi kabul ederim ama şu da var, insan olmak değişmeye kapalı olmak değil. Hepimizin eksikleri var, benim de var. Ben seni kırmadan, yargılamadan yanında olurum ama birbirimize iyi gelmeyen şeyleri de görmezden gelmek doğru olmaz. Eğer bir şey kalp kırıyorsa ya da yanlışsa, bunu konuşabilmeliyiz. Çünkü gerçek kabul etmek, sadece böylesin deyip geçmek değil, birlikte daha iyiye yürümeye niyet etmektir. Allah da insanı değişebilen, kendini düzeltebilen bir kul olarak yaratmış. Benim için önemli olan, niyetin ve çaban. Sen olduğun gibi değerlisin ama daha iyisi için çabalamak da ayrı bir güzellik derdim
12 Yorumla- 3 ay
Çok doğru… Hem kabullenmek hem de birlikte büyüyebilmek en güzeli. Dediğin gibi denge en önemli nokta.👍🙏
- 3 ay
Kesinlikle
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
3 ayZaten birini olduğu gibi kabul etmeyecekseniz, onun hayatına girip hayatını zehir etmeyeceksiniz. İnsanlara ve kendinize saygınız olmalı. Birini şekillendirmek ve kendini uygun hale getirmeye çalışmak insanın kendine saygısızlığı. Burasını da çoğu insan bilmiyor.
Sebebi ise istediği gibi şekillenen birinin omurgası çatlaktır. Ve çatlak birini hayatınıza almış olursunuz. Konu basit ve net..
Bu sözlerim gönlünden geçip kalbinin sözünü dinleyenler için hariçtir. Onlar sevginin bedelini ödüyor.
12 Yorumla- 3 ay
Bence diyen düşüncelerinize bende katılıyorum:)
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı. Ben de derim ki herkes olduğu gibi kabul görmek ister ama bu, her tavrın olduğu gibi taşınacağı anlamına gelmez. İnsanın kusuru olabilir, zor yanı olabilir ama değişmesi gereken bir şeyi karakter diye sunmak bana doğru gelmiyor. Kabul görmek güzel, kendini düzeltmeye kapalı olmak başka bir şey.
12 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.
3 ayEğer benim hayatımı ve hayat kalitemi aşırı derecede etkiliyor ise katlanmam. Fakat diyelim ki çok sabırsızdır bu durumda beni etkiliyor olsa bile hani tolere edemeyeceğim bir durum olmaz bu. O haliylede kabul ederim tabi ki, sevgi her şeye göğüs gerer evet fakat insan kendinden uzaklaşmaması lazım.
Bu soruya ne evet ne de hayır diyebilirim. “Ben böyleyim” dediği davranışa göre değişir bunun cevabı.
Ben tolere etmeye hazırım o da yanaşıversin azcık - sağlıklı ilişki modeli eheh
12 Yorumla- 3 ay
🌸🙏
Yapay Zeka Cevapladı
Bu cümleyi duyunca önce durup şöyle düşünürüm: “Peki, ben nasılım, beni de böyle kabul ediyor musun?” 😊 Karşılıklı emek yoksa, sadece “ben böyleyim” diyerek sorumluluktan kaçıyorsa, sakinçe sınır koyup uzaklaşmayı seçerim. Uyum göstermeye istekliyse konuşmaya devam ederim. Çünkü ilişki, tek taraflı fedakârlık değil, karşılıklı esneklik işi. 💬💔
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
3 aySeven insan bu cümleyi kurmaz ama aynı şekilde seven değişmesini de beklemez biraz çıkmaz bir durum aslında..
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 3 ayHerkesi olduğu gibi kabul ederim ya da silerim.
21 Yorumla- 3 ay
evet bende sılerım👍
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
3 ayÖyle kabul ederim. Kişiliğine göre de konuşmaya devam ederim ya da etmem.
20 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
3 ayNasıl olduğuna göre durum değişir gadası
11 Yorumla En sevdiğim, en sevdiğim! Ederim. Çünkü o kadar yoruldum ki sevilmek için değişen kim nasıl biri olmasını istiyorsa öyle olan olmaya çalışan insanlardan. Kendini olduğu gibi kabullenen, seven birinin ben kendimden ödün vermem, varsan bu halimle ol cesareti beni mutlu eder.
13 YorumlaÖncelikle üslup bir kere çok kötü insan bunu daha uygun bir dille de söyleyebilir ben kişinin sırf şu üslubundan ötürü iletişimi keserim mesela
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
3 ayAnnen seni olduğun gibi kabul etmez evde pasaklı isen sürekli odanı temizle der ben neden seni olduğun gibi kabul edeyim yolun açık olsun derim kimse benden değerli değil kimse vazgeçilmez değil
11 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 576 cevap paylaştı. Sanırım almam onu hayatıma ya artık böyle insanlardan gına geldi çünkü sen birşeyleri düzeltmek için uğraş çabala eee sonra karşıdaki ben böyleyim desin oldu canım var mı başka arzun🙄
13 Yorumla
3 ayBence kişi kendini olduğu gibi tanıtmak doğru ama "kabul et" demek biraz baskıcı olabilir. Sağlıklı ilişkilerde her iki tarafın da kabul ettiği bir yol bulunmalı.
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Yaptığı şeye bağlı birazda. Misal "ben çapkınım, beni böyle kabul et" derse sıkıntı, ama atıyorum "ben çoraplarımı salona park ediyorum" derse okey gibi gibi
12 YorumlaHaklı aslında, yine de benim için bazı konularda değişebiliyor olması şart, yapamıyorsa bunu zaten değer vermiyordur, değer vermiyorsa da keyfi bilir kapı orada.
11 Yorumla
3 ayZaten kimseyi bir kalıba sokmam. Herkesi olduğu gibi kabul ederim. Bu sebeple bana böyle bir söz söyleyecek biri olamaz. Oldu ki söyledi o zaman bana söylediği son cümle olmuş olur.
15 Yorumla- 3 ay
Yanar döner olmktan iyidir.
- 3 ay
Bu yaşım kadar olmmışım bu yaştan sonra da hiç olmam
Kişilik & Karakter konusunda 449 cevap paylaştı. Annesi onu öyle kabul etsin ben annesi değilim.
29 Yorumla- 3 ay
Ben böyleyim beni böyle kabul et...
- 3 ay
@ScramblerChopperMam anneciğinin yanına 😀
- 3 ay
Memnun değil misin yani bu halimden?
- 3 ay
- 3 ay
@ScramblerChopperMam gıt sarıl annene🤣🤣
- 3 ay
- 3 ay
Emircan iğreğinde dediği gibi müsadenizle çıkıyorum zıvanadan.
Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. O zaman ben de beyleyim derim
26 Yorumla- 3 ay
Aaaa cassie sevimli hayalet casper olmayı bırakmış.
u 3 ay@Aşkın_Sonu evet böö dedim size
- 3 ay
Çok uzun zaman oldu burada. Artık demirbaş olduk sanki. Bence hep böö de. ☺️
3 ayKabul et dediği şey kötü bir huyu ise niye kabul edesinki ama karakteri ise elbet kabul edeceksin karakter başkasının isteği ile değişmez
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
3 ayBöyle söylüyorsa kabul ederim ama tabi bazı sınırlar var. Herkesin kendini ifade etme hakkı var, ama saygı ve sınırlar önemli.
12 Yorumla- 3 ay
🙂🫡
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
3 ay"Bende böyleyim, canım isteyene bay bay" derim.
Kimse kimseye katlanmak zorunda değil.
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
3 ayDeğişir
https://voca.ro/1id3UPrPUH9j11 Yorumla
3 ayEğer olduğu gibi biriyse ve iki yüzlü değilse kabul ederim, ama içi dışı bir değilse olduğu gibi kabul eder def ederim
12 Yorumla- 3 ay
Neysek oyuz.. kimse için değişmeye kimseyi değiştirmeye gerek yok, şu kısacık ömürde
- Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı.
3 ayOnu öyle bırakın değişime açık olmayan biri sizi zorlar sizi yıpratır hatasını farketmez bu kalıpla yaşamak zor
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.
3 ayZaten olduğu gibi kabul etmişimdir ama olduğu gibi kabul ediyorum diye de besbeter üzerime gelirse patlarım bir yerde (şımarmamak lazım)
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 496 cevap paylaştı.
3 ayBen sevmişsem eğer ki onun bütün hallerini kabul ederim.
Sevmeden öncede iyi bir şekilde tanırım. Tanıdığım kızında her hali hoş gelir bana.12 Yorumla- 3 ay
😇😇
3 ayZaten ona ilk diyeçeğim nasılsan öyle kal öyle tanıyıp kabullenirim insanı erkek veya kadın zaten kabul ederdim
12 Yorumla- 3 ay
Yani 🤦🤷
3 ayBu tamamen narsist bir kişinin kullanacağı bir cümle, hayatımdan çıkarırım
12 Yorumla- 3 ay
Estağfurullah 🍀
Kişilik & Karakter konusunda 363 cevap paylaştı. Nasıl bir özelliği için bana bunu söylüyor ona göre değişir vereceğim tepki
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
3 ayO ayaklar koktu kızım. Bana gelmez o iş. Derim ve topuklarım. Kenya masai mara yarım saat.😂
11 Yorumla- 3 ay
🤣🤣
3 aySöylemesine gerek yok. Hayatıma girdiyse zaten öyle olduğu için kabul etmişimdir.
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.
u 3 ayUğraşamam senin gibi narsistle, yürü git diyerek ayar veririm 😹.
12 Yorumla- 3 ay
İyi olmuş 😹.
Zorunda mıyım diye bir şarkı vardı onu açar dinlerim.
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Hayatımda 30 yıl boyunca öyle biri oldu. En sonunda ayrılmak durumunda kaldım.
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 369 cevap paylaştı.
3 ayBu ben böyleyim işine gelirse lafları benim için pek bir şey ifade etmiyorsunla eş değerdir
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
3 ayDogrusu da zaten bunu demek degil midir ki?
12 Yorumla- 3 ay
bir insan için değişmek, kendini olduğundan farklı bir kalıba sokmak bana yanlış geliyor
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
3 ayOldugu gıbı kabul ederım ya da etmem. Degıstırmeye calısmam
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 887 cevap paylaştı.
3 ayNeye cevap olarak söylediği de önemli bazen
13 Yorumla- 3 ay
Saygı olmadan hiçbir ilişki varlık sürdüremez
3 ayBirisine pek karismam ya. Uymuyorsa ben yol alirim zaten ahaha
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 465 cevap paylaştı.
3 ayKusura bakma canım, kendi benliğimi sana çiğnetecek değilim derdim
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 363 cevap paylaştı.
3 ayKafa düşünce yapısı olarak uyuşamadığım kişileri hayatıma almam
12 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle kafanın rahat olması önemli🤗
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
3 ayAldım kabul ettim 🤣 ama değişirse zaten artık o olmaz sevmek Zaten olduğu gibi kabul etmek değil mi
15 Yorumla- 3 ay
Demem demem başka çözümü bulunur
- 3 ay
🤣🤣 anlamak anlaşılmak ne güzel
benim için şu rahatsız olduğum huyunu değiş derim degişmezsede güle güle derim 🤷🏻♀️
14 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 478 cevap paylaştı. konunun ne olduğu ve karşımdaki kişinin kim olduğu önemli.
14 Yorumla
3 ayHerkeste ben böyleyim böyle kabul deyince kabuş edilmez
14 Yorumla- 3 ay
Aynen edilecek bir şey değil ki
- 3 ay
😊🤗💕
3 ayMesela ben bakımsız biriyim karşımdaki kişiyi küçümserim bencil biriyim dese hayatımda yerin yok derim kendine ve başkasına saygısız olmayan kişiyi gitsin diğer türlü ise olduğu gibi kabul etmemiz gerekir
12 Yorumla- 3 ay
🫠
Kişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı. İnsanları olduğu gibi kabul etmez isek nasıl bir arada yaşayabiliriz? Memnun degil ise yapacak bir sey kalmaz.
10 Yorumla
3 aySeni anan kabul etsin oğlum senin nazını cekecek ne halim ne de dermanim kalmadi der uzaklasirdim
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 310 cevap paylaştı. eğer kişiliği ilişkiye zarar veriyorsa öyle kalmaya devam et güle güle derim
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kabul edebileceğim şekildeyse ederim ama aksi durumda kusura bakma derim
10 Yorumla
3 aySaygı kurallarına uyduğu sürece sorun yok uymadığı anda oyunun dışında kalır kim olduğunun bir önemi yok
12 Yorumla- 3 ay
Temele zarar vermediği sürece diğer kısımlar revize edilir gereken uyarılar ikazlar yapılır buna rağmen devam ederse ben böyleyime bende böyleyim deyip işi bitiririm
Bunu söylerken beni nasıl ve ne şekilde kabul ettiğine bakarım. ;)
11 YorumlaYa kabul ederim ya terk şu an aynı lafı ben söyledim ve terkedildim..
15 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Kabuk ederim değiştirmem
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 445 cevap paylaştı. Onu o haliyle bırakırım yola devam
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. İnsan değişmez derim.
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
3 ayKabul edeceğim huyuna bağlı
11 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ben böyleyim derken
14 Yorumla
3 ayEtmiyorum derim
12 Yorumla- 3 ay
etme🤣👌
- 3 ay
Etmem 😀
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
3 ayDoğallık iyidir
11 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. En yakın hurdacıya sevk ederim.
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Bende böyle edemiyorum derim
12 Yorumla
3 ayEderim bende böyleyim derim
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
3 aySana değer vermiyor dur.
11 Yorumla - Devamını Gör (37)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 