“Hayatta hiçbir amacı olmadan yaşamak size göre iyi mi kötü mü?

Sizce insan amaçsız yaşamalı mı? Amaç insanı kısıtlar mı yoksa güçlendirir mi?
Amaç olmadan olmaz
Amaç olmasa da olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
“Hayatta hiçbir amacı olmadan yaşamak size göre iyi mi kötü mü?
Cevapla