Neden bu dünyada yaşıyorsunuz
Hayat amacı olmayan birisi yaşamaktan ne kadar zevk alabilir?

Neden bu dünyada yaşıyorsunuz
Hayat amacı olmayan birisi yaşamaktan ne kadar zevk alabilir?

Bir erkek olarak amacım gelenek ve göreneklerime sahip çıkmak, modernliği yok etmek, kendimi disipline edip yeni başarılara imza atmak. Kendimi geliştirmek ve kardeşlerimi yüceltmek. İnsanlara destek olmak ve doğruyu göstermek.
Ya gelenekler akıla aykırı ise ?
Akıl manipüle edilebilen bir şey.
Gelenekler o zaman her zaman doğru olmayabilir değil mi
Sonuçta onlarda akıldan çıktı?
Gelenekler yüzyıllarca toplumları yüceltti, kadını ve erkeği yetiştirdi. Kimliklere sahip çıktı, insanları bugünlere taşıdı. Bugün gördüğüm şeyler ise mide bulandırıcı.
Şayet herkesin şu an daha akıllı olduğunu düşünüyorsan dönüp topluma bakmanı tavsiye ederim. Çünkü gelenekler ayaklar altına alırken kazanmıyor kaybediyoruz.
Peki o geçmişte
Habire savaşlar olup
Erkeklerin öldüğünü
Kadinalrin tecavüze uğrayıp
Mal gibi satıldığını biliyor muydun
Sence sürekli savslarda hayatlarını geçiren bu insanlar
Ahlaklı bir gelenek mı yapti
Ve ahlaklı oluo olmadığını sorgulamadan doğruluğunu nasıl kabul edicez
Sorgulama yapmamak bizi köleden farksız kılmaz mi
Erkekler ETEK giyiyor ve oje sürüp sokaklarda bebek yapmak istediklerini söylüyorlar.
Savaş ve tehdit erkeği erkek yapar, şu an bu toplumu ayakta tutan temel taşlar modern erkekler mi?
Kadınları bugün tecavüze daha çok uğruyor, savaşta değil barışta ölüyor.
Bana parayla satılmadıklarını mı iddia edeceksin?
Ve bu saydıklarının GELENEKLERLE hiçbir bağlantısı yok.
Savaş zamanlarda olan tecavüz oranlarına bakabilirsin
Çok eskiye gerek yok
Bosnaya ırağa ve suriyeye bak
Eski kaynakları oku
Mesela cengiz hanin ordusuyla toplu tecavüzü vb.
Sadece cengizhan yapmıyordu bunh
Savaş ve tehdit insanı mi
Bahsettiğin savaşlar modern zamanlar. Cengiz Han geçmiş zaman.
Algılayamadığın şey şu, ikisi de aklın ya da geleneklerin sonucu değil.
Modern hayat senin amacını yitirmene sebep oldu, belki de bayağıdır kayıp hissediyorsun. Aklına saçma sapan şeyler yapmak geliyor def ediyorsun. Her gün kısa videolar izliyorsun, p*rno izliyorsun, eşin olmayan kadınlarla yatıp kalkıyorsun. Bedenini para kazanmak adına sergileyenleri izliyorsun.
Bunun suçu akıl değil, manipüle edilmiş olması.
I. Dünya Savaşı'ndaki bir erkek ise topraklarını, eşini, çocuklarını koruyordu. O sırada kadınlar bir araya gelip cepheye yardım gönderiyordu. Geleneklerine sahip çıkan insanların bir amacı olur dostum.
Ya hani gelenekler geçmişten geliyor ya
Bu sadece cengizin ordusuna ait bir özellik
Değil
Geçmişte bir çok orduda var
Hatta bugün bile eskisi kadar olmasada var
O zaman bu sapkinlar nasıl doğru bir gelenek buldular?
1. Dünya savasinda hangi Kadinalr erkeklere ne yardımı yaptı?
Modernizm yukarda bahsettigin osbirci tayfa değil
Onlar asosyaller
Madem modernler hep asosyal osbirci
Bunca sanat ve bilim teknoloji nin hepsini
Gelenekciler mı yaptı
Modern dünyada birileri yükselirken birileri dibe batıyor. Asosyal bir tayfa olmasının sebebi tam olarak bu. Onlara ne kadar destek oluyorsun? Ne kadar liderlik edebiliyorsun?
Modern liderleriniz size ne öğretiyor, nasıl bir birey olmanız gerektiğini mi yoksa ne kadar çalışıp ne kadar kazanmanız gerektiğini mi?
Ölmek istiyorsun oğlum ölmek, bana neyi savunuyorsun tam olarak?
Cevap
3Cevap
Bu ülkede yaşayıp bir amacınız olsa bile bu amacı kolay erişebileceğinizi sanmıyorum
güzel cümle bravooooo
tüm insanlığa bi katkımın olması için yeni planlar yapıyorum
Ulaşılamayan amaçlar belirlediğinde iyi oluyo devamlılık saglıyor. Amaç bulma çabası gibi
Amacim savasda olmek
Terörist misin
Hee yanlış okumuşum pardon
Bende buna benzer bir ölüm istiyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?