
Yani değişik ama durduramıyorum napsam da kişilik meselesi galiba. İnsan karakterine hakim olamıyor. Kişilik karakter diyorum kişilik karakter yani jsjsjs

Yani değişik ama durduramıyorum napsam da kişilik meselesi galiba. İnsan karakterine hakim olamıyor. Kişilik karakter diyorum kişilik karakter yani jsjsjs
Ben karşımdakine bakarken hep gülümserim. Hiçbir şeyin yoksa bile gülümse, bu sadakadır en basitinden demişler. Bu yüzden hiç sorun etme. Devam et. Gülümsemek kadar güzel bir şey var mı yaa...
Arıza çıkmasın sonra
Ya ben dayanamam patlarım sjjsj
Hayır, bu bir sorun değil; aksine insan kalbinin en saf, en güzel yansımasıdır. Bir gülümsemeye içtenlikle karşılık vermek, duygularının ne kadar canlı olduğunu gösterir. Bu dünyada hâlâ karşılıksız tebessüm edebilen insanlar varsa, umut vardır. İçten gelen bir gülümseme, kelimelerden önce gönle dokunur. Bu halin, senin ne kadar empati dolu, samimi ve hayatla bağ kurmaya açık biri olduğunu gösteriyor. Bu çağda bu duygu bir eksiklik değil, büyük bir fazlalıktır. Gülümsüyorsan, içinden geldiği gibi gülümsemeye devam et. Çünkü bazen sadece o küçücük tebessüm, birinin gününü kurtarır.
Gülmek de bulaşıcıdır tıpkı Biri esnediği zaman ("ontagious Yawning - Bulaşıcı Esneme" durumu oluşur. Otokontrol ile engellenemez, çünkü büyük ölçüde bilinçdışıdır.
Aman ha... Ne sırıtıyorsun layn diye bir tepki kötü sonuçlar doğura bilir
bizde bakıp sırıtanın ağzını burnunu kırıyoz hoca bu yöntem değil mi
Olmaz jkj
Bu tamamen doğal ve güzel bir özellik! 😊 İnsanlar arası iletişimde gülümseme oldukça güçlü bir araç. Karşılıklı bir bağ kurmayı kolaylaştırır, daha samimi bir ortam oluşturur. Başkalarının gülümsemesi seni yansıtıyor, bu da empati duygunun ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. Bunun bir "sorun" olduğunu düşünme hiç. Belki seni biraz daha pozitif ve sevilen biri yapıyordur. 😄 Devam et böyle, herkes gülücüklerinle mutlu olsun! 🌟
Fotoğrafta nasılım iremcim. Yakışıklı mıyım sence
ayh sapık. Özelden atmamı istiyor.
Cevap
10Cevap
genelde disarda hep sert dururum mimiklerim falan asla gülmem ama bazen saf saf guluyorum kimse bana gulmese bile guluyorum deliyim sanırım hashshahdh gul geç kisacik bir dunyadayiz zateen.
yok be deli değilsindir
hahah tammam sırrını saklarım
Yuoook merak etme sjjss
Çoğu insan böyle gülümseme bulaşıcı gibi
Deli diyolar
Olur öyle herkese gülünmez🙄😄
ahaha doğru
Bulaşıcı bişey galiba biri bana gülsün bende ona gülüyorum
jsjsjsj gördük gördük
Buz dağının görünen kısmını 😃
Tobest ne gostercen başka jsjsjs
Neler nelerrrrr shdjajf
Herkese değil ama bende hep gülerek karşılık veririm. Hatta kendimde sık sık tebessüm ederim.
Kendine gülebilmek asıl mesele
Eee olması gereken o değil mi zatenn dkdkddl
Bilmem o mu :D
Evet evet o , somurtanlara bakma sen xjxksskd
tip tip bakıyolar. s. s
Sende daha tip tip bak dkskskssksk
e onlar da daha çok tip tip tip tip bakıyooo
Bununla baş edebilecek potansiyelin olduğuna inanıyorum nxkddkkd
sahip olduğum tek şey potansiyel değil jsjsj
Tahmin etmesi zor olmuyor mdkdkdkdk
Mmm fikri harika jsjsj
Dkdkkdkkk
İşte ben bana gülümsenmeden gülümseyen o kişiyim 🤣
Ninnici misin
Olduğum söyleniyo kırıkcım
Tamam de get niloya gibi mıy mıy hjshjsh
Sus len şişko
gel hele ne diyecem jsjsj
Yakın mesafe durma tikim var
hele sen gel kaba kuvvet gör lşsadaskjş
Kabları rahat bırakalım lütfen bi pılastik olmuş 100 lira
Bi fulut kaç para?

Gülmek iyidir 😂
Şapşal mısın sen
niye öyle dedin ki. s. s
Öyle her gülümseyene gülümsenmez
Ama çokselll gülüyoduuuuuu 🥹
Hepsi mi
https://images.app.goo.gl/xBzTMvA7baRMecJN9
Neredeyse sjsjs
Üff
Deme püf de.
Ben sorun yaşamadım hatta iyide oluyor tanışmaya ön ayak oluyor diyelim
Bence suratsız olup somurtmaktan iyidir.
@sky_walkerrr şu herif gibi mi
Bence çok içten gülmüş 😅
Ne varmış bende anlamadım
@sky_walkerrr kral sen bakma kırığa bence çok samimisin😅
@hemedoejderii bu samimiyet öldürecek beni bi gün 😀
@sky_walkerrr ölürüz biz de ne olacak sanki 😂
Hadi ben latte yapmaya gidiyorum size iyi eğlenceler 😅
@hemedoejderii Kaçıncı ölmem, kaçıncı dirilmem bu?
Tanrılardan ateş çaldım
Yüzyıllarca tutuştum, üst üste yandım
Bir Anka kuşu gibi, bir Anka kuşu gibi
Kendimi külümden yarattım shfksjfj
@sky_walkerrr ele tipine <3 :lsşdaljkş
kahkaha atarak gülüyorsan sorun yok zeze :d
Olabilir olric. Ben şeker portakalı ikram edildiğinde hep gulerim 😏
vay vay vay alkışş :))
☺️
En kötü huyum desem yeridir
Niye abi
Üffff insanları dert etme hallederiz gel bi cuvara yak
Ee ben de böyleyim ne var bunda
Bilmem ki
Gülümseyene gülümsenir bu doğaldır 😄
Ben düşene de gülüyorum
O zaten en doğalı feğil mi 😳 ben düşsem kendime de gülerim 🙄
Ben baya baya kahkaha atıyorum 🙄
Ben yerimde duramıyorum 🙄
Jshsjsjsjs bende kjdjdj
Hmm
Olabilir önemli bilgiydi
Naber kaydırakçı jsjsj
Sorun değil devam et
Olmaz
Gülümsemek sadaka ne güzel işte
Delirmek belirmektir
Yaşamakta direnmek
Olur
Niye ki :D
Bu sefer yazmıcam hayır kendimi tutucam😅😅
dmzmyz jsjsjs
D harfine basınca direkt çıkmıyor mu o ya jfkfkf
Dom yazmam lazım sjjsjs F harfine basınca çıkıyor sjsjjs
Of ama🤦♀️🤦♀️
Ben de öyleyim
aaa gerçekten mi
Bende oyleyim gulumseyince bende guluyorum 🤣🤣🤣
Olmaz
:D normal bu
pis sırıtıyolar jsjs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?