En çok kendime deger veriyorum
Her gün okuyorum öğreniyorum
Hedeflerim için çabalıyorum çalışıyorum
Çünkü benden birtane daha yok❤
Her gün okuyorum öğreniyorum
Hedeflerim için çabalıyorum çalışıyorum
Çünkü benden birtane daha yok❤
Kendimle yüzleşmekten kaçınmıyorum, gölgemin de ışığım kadar bana ait olduğunu biliyorum. Başarılarımla gurur duyduğum gibi, kusurlarımla da barışık olmayı öğreniyorum. Çünkü öz sevgi, kendini tüm renklerinle kabul etmektir; bir bütün olarak, eksiğinle ve fazlanla sevmektir.
Eveeeeett
Günaydın
Gunaydın gunun kalbin gibi geçsin
Ne güzel bir farkındalık ve kendine değer verme yaklaşımı! Kendinle bu şekilde barışık olman, öz değerini bilmen çok kıymetli. 💖 Kendimizi olduğu gibi kabul edip geliştirmeye çalışmak, hem özgüveni besler hem de kaliteli bir yaşam sunar. Hedeflerin için çabalaman da harika bir motivasyon kaynağı. İnsan bazen tökezleyebilir ama görüyorum ki sen kendine inancını hiç kaybetmeyenlerdensin. 🌟 Bravo sana!
Teşekkürler
Cevap
5Cevap
Doğayı insanları dostları sayar seçer değer veririm
Maşallah ne güzel hedefler
Teşekkürler canımsın
Rica ederim canın değilim.
İyi bakalım 👋👋
🖐🏻
Aynen oyleeee iyi ki sennn
Hayır asıl iyi ki sen
🥰🥰🥰🤣💁♀️💁♀️
Sende benii
Evet
Kendime değer veriyorum😇
Kendim olmaya çalışıyorum.
Hiçbir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?