Kendinizi seviyor , kendinize değer veriyor musunuz kısacası öz saygınız ne durumda?

Yasadigim kötü olaydan sonra 7 8 aydır kendimi heba etmiştim kendime hic bakmadım aynaya baktığımda kendimi çirkin hissediyordum ve kendimi sevmemeye başlamıştım çünkü kendime hiç bakmiyordum kıyafet almıyordum sosyalleşmiyordum kızlar çağırıyor clube oraya buraya ben tek başına evde bira içiyordum 1 hafta önce silkelendim kendime geldim bu beni çok seviyorum ve asla bir daha o özsaygisini yitirmiş bene dönmeyeceğim.
Güncellemeler
+1 yıl
1 haftada bir sürü kıyafet aldım hatta yazlık bile bir sürü tişört aldım 2 tane flortum vardı onlarla görüştüm birini eledim diğeri çok iyi ve tam tam bana göre biri zaten eski sevgilim onunla mutlu olmaya çalıştım ben böyle şeylerle böyle bir yaşamla mutluymuşum
Güncellemeler
+1 yıl
Dövmeler de yaptirdim bol pantolona da geçtim eski sevgilim sana ne olmuş böyle çok değişmişsin dedi
Kendinizi seviyor , kendinize değer veriyor musunuz kısacası öz saygınız ne durumda?
Cevapla