Psikolojim hiç iyi değil karamsarlaştım kendimden iğreniyor gibiyim?

Borç batağındayım gurbete herşeyden bağımsız ortamda çalışıyorum düşünmekten beynimi yiyeceğim herşeyden soğudum uzaklaştım bana fikir verin kendimi hiç ama hiç iyi hissetmiyorum ilginç bir denklemdin içindeyim acı çekiyorum
Psikolojim hiç iyi değil karamsarlaştım kendimden iğreniyor gibiyim?
Cevapla