Mis gibi belime kadar boyasız kendi saçlarım vardı.. ombre diye tutturdum.. yıllardır gittiğim daha önce boyattıgim güzelim kuaforume gittim sarı yerine beni turuncu yaptı akittik rengi rengarenk gezer oldum. Dayanamadim başka kuaföre gittim saçımı düzeltti sayılır ama saçım şu an resmen omzumda tepelerim turuncu aşağılarım sarı herkes güzel olmuş desede ben çok üzülüyorum normalde saçım bebe kumralı.. hem koyduğum paralara yanıyorum hem güzelim saçlarıma.. çok pişmanım psikolojik olarak çökmüş haldeyim sürekli saçlarım uzamış mi diye diplerime bakıyorum resmen :( saçımda çok işlem gördü inşallah uzama hızında etki etmez kendime hem motive arıyorum hemde etkili saç uzatmayı yardım edin kızlar :(((((
Güncellemeler
+1 yıl
Motivasyon alinir... :(((
Güncellemeler
+1 yıl
Gunceeelll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar