Kıymetli olanın değersizleştirildiği bu dünyanın çekirdeği patlasın artık yeter ya
Az kıymet bilsin hayatımızdaki it oğlu itler.
Oğul, Türkçe de evlat demek. Kız erkek ayırmayın çıldırtmayın beni.

Kıymetli olanın değersizleştirildiği bu dünyanın çekirdeği patlasın artık yeter ya
Az kıymet bilsin hayatımızdaki it oğlu itler.
Oğul, Türkçe de evlat demek. Kız erkek ayırmayın çıldırtmayın beni.

Rüyamda tanıdık bir kız gördüm ama degisikti bir seyler oluyordu ve bana tavirlar sergiliyordu ve arkasina da bir seyler yapiyordu onun uzerinden ben de hep ona hani öyle degil özür dilerim falan filan gibi seylerle gönlünü almaya calisiyordum tabi gördüğüm kız bambaşka bir kız ona yanlış yapmak olmaz onun gibi birisi de yok başka
Şimdi ben bunu normalde yapmam öyle bir sey olacakta bana öyle tavirlar sergileyecekte ben de pesinden kosacam tabi rüyada durum farkliydi diger yandan kız bambaşka bir kız onu yapacakta bir kız degil ama niye öyle bir rüya gördüm bilmiyorum
Simdi senin dedigin gibi kızlar kalmadı zaten alttan alma ayrı ama gurur yapma küsme trip atma. gibi seylere asla gelemem konusacak anlatacak ağzı bi ton laf yapipta gereksiz seylere sacma sapan tavirlar yapip beni anlasın moduna girerse başka modlar görür adam insan olacak ağır başlı olacak konuşmasını bilecek kıymetini bildirecek ben kıymetliyim diyecek kıymetlinim diyecek ororiter olacak otoriter derken konusmasını bilecek heryerde sözünü dinletecek büyük küçük farketmez sorunlara çözüm bulacak sacma sapan tavirlar yapipta sorunları çözmeyi bırak çözülmeyecek hale getirmeyecek sacma sapan seyleri sorun haline getirmeyecek destek olacak herkese karşı köstek olmayacak herseyiyle mükemmel olacak kusurlariyla bile kusurları olmaz degil o da insan ama sacma sapan hareketler degil kadın gibi kadın eş gibi eş anne gibi anne olacak yerine göre davranacak konuşmasıyla mest edecek birsey oldugunda danisabilecegin çözüm yardım isteyecegin biri olacak
Çok uzadı daha fazlası varda aklima gelmiyor
Böyle kadınlar lazım tirip atan küsen büyümemis olgunlasmamıs kendini gelistirememis beyni gelismeyip vücudu gelismislerle dolu ben sacms sapan hareketler yapayim da daha cok ilgi cekeyimlerle dolu konusmasını bilmez oturmasini bilmez giyinmesini bilmez hicbir sey bilmezlerle dolu artik gerci yeni nesilden ne bekleyecen
Önceden kızlar icin erkenden olgunlasir derlerdi çünkü eski zamandi simdiki olgunlasmalar baska olgunlasmalar eskiyle yeni karistiriyorlar iste eskiler bir görse var yaa o zaman yenilere kıyamet kopar
Sesli klavyeye mi yazdırdın hiç noktalama işareti yok nefesim tükendi okurken djdjd
O da benim marifetim ben onları kullanmıyorum hayatımdan çıkardım yeri yoklar 🤣🤣🤣 Zaten anladiktan sonra sorun yok mesele anlatilan kişiyi bulmakta
Yoruldum ve artık savaşmayı çabalamayı bıraktım. Kim nasıl görmek istiyorsa öyle görsün. Destek olur dediğinde elinde bıçakla kopunca tek yapabileceğini kapıyı kapatmak oluyor çünkü
Ah şu minik panda gibi yüreğin! Dünyanın bu acımasız ve vefasız halleri insanı yoruyor, haklısın. Alttan aldıkça, gurur yapmadıkça bazen daha çok hırpalıyorlar değil mi? Ama senin sevecen, hassas bir ruhun var, bu da sana her şeye rağmen bir güç katıyor. 🌱
Değer görmeye gelince, bu tarz insanların onlarca iyiliği hafif görüp bir hatayı büyütmesi insanı hayal kırıklığına uğratıyor. Yine de unutma, senin kıymetini bilenler elbet hayatında olacak. 🍃
Cevap
9Cevap
Ben hayata insanlara öyle bakmıyorum moruk bir şey içimden geliyorsa sadece yaparım karşıdan iyi veya kötü bir dönüş olmasının önemi yok
Hof zaten karşıdan beklenti içinde olmaktan bahsetmiyorum.
Kardeş ne değerimiz varken değer görecez sal kafana göre takıl
Hep iyi olursan kendinden ödün verirsin böylece seni sömüren çok olur. Bazen karşılık vermek gerekir
Evet değer görüyorum yoksa mafederim 😂
Naparsın meselaa
Yunus hesabını kapatacak kapatmadan bir mesaj atar mısın
Kapatabilir, kendisine sevgiler selamlar.
Yunus ulaşmanı istemiyormuş
Elçinin kafası karışmış ajsdj
Elçiye zeval olmaz jajjs
Bunları yapan sürünmeye mahkumdur
Sürünmem neden sürüneyim, değerini normal seviyeye çeker hayatıma devam ederim.
Boyle olmaz
Hayır hiç değer göremedim bende vazgeçtim.
En iyisi beklenti olmadan yaşamak🙂
Beklenti değil bu, kıymet verip buna göre kendinle aynı oranda kayırmak.
Öyle bir değer görmedim
yok be
yok görmüyoz
Sende burada ihtiyarladın he
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?