İnsanlar yaşadıklarını niye başkasida yasaticak diye korkup üzer ki? ya da sevmiyor mudur?

Mesela kendi üstümden örnek vereyim aldatıldım aldatıldım diye ayrılmak istedim tehtid edildim ayrılmak için harekete geçince de öldürülmeye calisildim. Bunları atlatmam zamanımı aldı tabiki ama kimseye bana bunu yasaticak diye de yaklasip geri uzaklasmadim. sağlıklı karar vermek için önce kendimi dinledim.

İnsanlar yaşadıklarını niye başkasida yasaticak diye korkup üzer ki? ya da sevmiyor mudur?
Cevapla