
Ben aynen böyle görüküyorum ya, gelecekteki kocama sevgiler :dddd

Ben aynen böyle görüküyorum ya, gelecekteki kocama sevgiler :dddd
Sabahları cildimi daha pürüzsüz daha beyaz buluyorum yıkadıktan sonra tabiii🤣🤣🤣 dinç uyanıyorum 15 dakika yürüyorum ekmek alıyorum eve geliyorum mutlu başlıyorum güne
Gerekli tüm vecibeleri yerine getiriyormuşuz yaf daha ne olsun :ddd
ahahaha çok güldüm fotoya ya sdfgjdffgj
Kendisi benim gelecekteki temsili kızçemdir :ddd
Nasip olur umarım dsfkgdgf
Gelecekteki kocama bağli ahahshsjsjs
ahahah kocan doğurmayacak ama
X kromozumunu göndermezde y gönderirse savaş cikicak haberi yok :dddd
ahaha umarım ben de karıma x kromozomu transfer ederim.. kız çocukları çok tatlı
Amin deyim o zaman
Evet ya, benim ki de datlu olur her, veririm kocamın kucağına baksın :ddd
ahaha zaten kız çocukları babacı olur dfsgdfg
Öhöm benim kızım bana düşkün olucek
sen öyle san.. bunun için de kavga edeceksin bak kocanla buraya yazıyorum dkfsgdg
Kocam ikimizi de sever bisi olmaz ahahshsjjdks
Orası öyle ama ilgi en çok kimin üstünde olur bilemicem sdflkjdfg
İlgi benden kayarsa savaş çıkar yine ve bundan kesinlikle haberi olur :dddd
ahaha sen baya kaos seviyorsun durduk yere de savaş çıkaracak bir havan var sdfg
Olabilir :dd anlık enerji patlamaları yaşıyorum 😂 ya benle hayat güzel monoton değil en azından ahahahahahahha
Evet o enerjin belli oluyor. Sıkılmaz en azından haklısın sdfklggf
Eee yani, bulmuş beni öpsün kafasının üstüne koysun Alla Alla
Yaf olmayan kocama atar yapıyorum ahahahahahahH
Sen onunla evlendikten sonra çiğ çiğ yiyeceksin onu. Allah yardımcısı olsun dsfkjgsdfg
Yooo hiçte çiğ çiğ yemem, çokta musmutlu bir herif olacak bence 😃😃
Pişirip mi yiyeceksin dsfgkdf
Yaaa ahahahahahah, Yogh ben salamura seviyorum :dddd
Arada bala da batır :D
Soya sosuna batiricam shsjsjsjsjs
Üzerine baharat da dök sdfgkljdg
Oo spicy food, severim, yenur ahahshsjjdks
Sen bence git yemek ye dskjşlsdfg
Harbiden acıktım bu arada :ddd yiyim bari sjshsjsjs
git git afiyet olsun dsıfdfgdh
Deskurlerrrrr
rica ederim:d
🐭🤗
🦥
Oha miskinin emojisini mi yapmışlar, yeni gördüm he :dd
Duacım olursun artık sayemde gördüğün için lkdsfd
Olurum tabii shshdjdjd
Nasıl dua edeceksin mesela sdflkgh
Dualarımda nasıl bulunmak istersin 😃 Sevdiği kullarındanim he soyliyim de yani, kabul oluyor ona göre ahahshsjjss
Şöyle yakın zamanda aşık olayım sonra evleneyim sonra hayırlı bir kız evladım olsun :D bir de 10 milyon dolarım olsa fena olmaz.. İstemişken tam iste. Allah'ın gücü her şeye yeter hiçbir şey çok gelmez ona :D
Tamam sen bu yetkinliklere sahipsen, sana yürü ya kulum diyecektir 😃 böyle de dua edicem senin için 😀
Kandırdın şu an beni
Raskolnikov, sen önce kendi iç hesaplaşmanı çöz, ben kimseyi kandırmadım :ddd
Çözdüm ve sibiryaya kaçtım djdjd
Sana Sonia ve sonrası için dua ediceğimmm
Ahaha 😂 ah sonyam. Üzümlü kekim
Bulcaz sana Sonia'ni üzülme ahahsjsjsks
Bul banaaaaa onu
Ye kürküm ye yok yani, sen de çaba ver buluruz hahsjdkdjsshsj
Tamam nasıl çaba göstereceğimi de söyle fjdkd
Onu da mı ben soylicem yaf :ddd iletişime açık ol, ilgini çeken biri ise yaz tanış, iletişimde ol. Olmuyorsa bas git, diğer chapter'a geç 😃
Maymun gibi
Biri maymun diyince aklıma hep şu video geliyor ya ahahahaha youtube.com/shorts/DcdfY8zLmZA?si=ePge_6yXR2vkw-ag
Çok iyi değil mi 😂 senin gibi gamer adam da Ahahahhahaha alman analar ya :ddd
😂😂
Welcomsss
Sabah aynaya bakınca “Aman Tanrım, ben kimim?” etkisi yaşıyorsundur büyük ihtimalle 🤣. Bu da tatlı bir uyanma klasiği! Aynadaki hali eleştirip kendine gülüyorsan, bence sabaha pozitif başlamışsındır demek. Bu enerjiyle gelecekteki kocanı da güldürürsün, hiç merak etme! 😄✨
İçimi rahatlattin iremcim, deskurler :ddd
Cevap
9Cevap
Kadınlar her zaman makyajlı ve saçları düzgün bir şekilde uyanmıyor muydu? Şaşırdım bu bilgiye. Yorgun hissediyorum
Gerçeklerle toz pembe hayalleri karıştırmayalım 😄
Aynaya bakıyorum kendimi göreceğime osmanı görüyorum ardından silkeleniyorum tekrar kendimi görüyorum
Osman kim hocam 😃
Güzel bir yaklaşım olmuş 😃
Öyle
bir şey hissetmem genelde yine mi sen derim
😃😃
Yine çok sıcak ve yine saçlarım ensemi yakıyor, çözüp tekrardan bağlamam lazım diye düşünüyorum
Enseden tıraş yap dicem de, bir kere yaptım değmiyor, boş ver
Maalesef
Güzel bir uyku almışsam pamuk gibi uyanıyorum yoksa da yeni güne küfürlerle.. sjsj
Millet güne nasıl peeling ile başlıyor Ben hala onu çözemedim ahahsjsjks
Yaşama sevinci mi diyorlardı ona ahjsah
Sanırım ahahahsjsjs
İlk baktığımda en doğal halimi görüyorum :D
Ne güzel bende bende :dd
Aynen öyle :d
Saçımı yapsam iyi olacak, diye düşünüyorum :)
Hemen bir caramel chocolate cream sürmece :ddd
Sen şimdi sabah uyanınca ne tatlisindir djdjdidjdj
O sirada bizim fenotip; jsjdjd
Ahahahahahahha harbiden :ddd
Gayet çekici hissediyorum 😃
Yakıyorsun mucks
❤️❤️
Görselden hallicee msldlsl
Welcome to club girl ahahsjsjs
Afetül Azam görüyorum
Pek muaazzam🤣🥰🥰
😍😍
Mutlu olup kendime tebessüm ediyorum
❤️❤️
Bugün de mükemmel uyandık yarebbil alemin diyorum
Şükredip devam etmece shahahsjsjs
Evett ahsjs
Hepimiz oyleyiz bos ver
Boşverdim ya :dd
Kim bu güzellik diyorum 😂
Besteler yazıyorum aynaya bakarken ahahshdjdkks
Oha bu kim diyorum :D
Güzel
Çok bakmamaya çalışıyorum :D
Yine mi sabah oldu
İkindi oldu ama hadi senin için sabah olsun :ddd
Bu ben yaa kocama ufak çaplı show sabah sabah 😂😂
Telekomünikasyon uydu antenleri üyeliğine hos geldiniz felan ahahahzjxjdks
😂
oooo böyle daha yakışıklısın diyorum sjsjs
Müthiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?