Genç kızları (18-24) saf ve masum görüyosunuz :D (!)
Sevgileri saf masum sanıyosunuz. Eh kısmen.
Beni olduğum gibi seviyorrrr diyorsunuz içinizden.. ama o yaşlarda insanları tanıyamıyosun bile çünkü tecrüben yetmiyor. Dolayısıyla şak diye seviyosun ne olduğunu bilmeden. Hormonel hareket ediyosun. Eee dolayısıyla kimin ne olduğunu bilmeden seviyosun. Yani olduğu gibi değil.
olgun kafaları yok. Empatileri az.. dolayısıyla çocuklar.
Bende genç kızdım bende öyleydim..
şu an 30 yaşındayım. Benim yaşındaki kadınları kötülüyosunuz, hesapçı diyorsunuz bizlere.. şüpheci diyorsunuz, saf gibi güvenmiyolar diyorsunuz.
İşinize gelmiyorsa napabiliriz? S.. alak değiliz artık;) akıllıyız.
Ama unutmayın o saf temiz dediğiniz kızlar sizi gerçekten sevmiyorlar üzgünüm 😅 onlar hormonlarıyla seviyolar.
Kabullenmeniz zor ama 😅🚬😉
Not: çok itici bi cocuk var şapkalı yandan çekilmiş fotosu var o yazmasın yaa hiç sevmiyorum seni valla. 😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer