Kadınları ne kadar yanlış tanıdığınızın farkında mısınız?

Genç kızları (18-24) saf ve masum görüyosunuz :D (!)

Sevgileri saf masum sanıyosunuz. Eh kısmen.

Beni olduğum gibi seviyorrrr diyorsunuz içinizden.. ama o yaşlarda insanları tanıyamıyosun bile çünkü tecrüben yetmiyor. Dolayısıyla şak diye seviyosun ne olduğunu bilmeden. Hormonel hareket ediyosun. Eee dolayısıyla kimin ne olduğunu bilmeden seviyosun. Yani olduğu gibi değil.

olgun kafaları yok. Empatileri az.. dolayısıyla çocuklar.

Bende genç kızdım bende öyleydim..

şu an 30 yaşındayım. Benim yaşındaki kadınları kötülüyosunuz, hesapçı diyorsunuz bizlere.. şüpheci diyorsunuz, saf gibi güvenmiyolar diyorsunuz.

İşinize gelmiyorsa napabiliriz? S.. alak değiliz artık;) akıllıyız.

Ama unutmayın o saf temiz dediğiniz kızlar sizi gerçekten sevmiyorlar üzgünüm 😅 onlar hormonlarıyla seviyolar.

Kabullenmeniz zor ama 😅🚬😉

Not: çok itici bi cocuk var şapkalı yandan çekilmiş fotosu var o yazmasın yaa hiç sevmiyorum seni valla. 😒

Kadınları ne kadar yanlış tanıdığınızın farkında mısınız?
Cevapla