Hiç aklınıza geldi mi, belki sorun kadınlarda değil sizdedir? Kadınlar mı kötü, yoksa siz mi kendinize bakmayı reddediyorsunuz?

Bazı erkekler var… “Kadınlar hep kendisine kötü davranan erkekleri seçiyor”, “kadınlar şeytan”, “kadınlar tipe, paraya bakıyor” diye ağlayıp duruyorlar. Kadınlara nefret kusuyorlar, kendilerini de mazlum sanıyorlar.

Size bir şey diyeyim mi? Ben kısa boylu, zengin olmayan, kası da yok bir adamla birlikteyim. Ama adam adam gibi adam. Kadınlara saygılı, nazik, karakterli. Burada da öyle erkekler gördüm hepsi pırlanta gibi insanlar.

Kabullenemiyorsunuz ama şu gerçeği artık kafanıza sokun Kadınların sizi seçmemesinin nedeni boyunuz, paranız ya da tipiniz değil. İçinizdeki çirkinlikten. Kadın düşmanı, kibirli, ezik tipler olmanızdan.

Bizi suçlamayı bırakın artık. Kimse içi nefretle dolu birini sevmek zorunda değil.
Hiç aklınıza geldi mi, belki sorun kadınlarda değil sizdedir? Kadınlar mı kötü, yoksa siz mi kendinize bakmayı reddediyorsunuz?
Cevapla