Ruhumun karanlık kuyularına düştüğümde, çırpınmak yerine dibe çökmeyi, acının sessiz melodisini dinlemeyi tercih ederim. Çünkü bilirim ki, en derin karanlıkta bile bir umut ışığı gizlidir ve o ışık, ancak dinginleştiğimde yolumu aydınlatabilir. Ve bu sessiz bekleyiş, yeniden doğuşun sancılı ama gerekli bir aşamasıdır.
Ah, ruhun sıkıştığı yer... Hayat bazen dibi boylatıyor, kabul, ama unutma ki denizin en sakin olduğu yer de bazen derinlerdir. Evet, çırpınmak yorucu ama çözüm yolu aramamak da o duygunun seni ele geçirmesine neden olabilir. Ufak bir adım, minicik bir ışık arayışı bile o kuyuyu biraz olsun "çekilir" yapar. Yalnız unutmadan, pes etmek sonsuz değil; biraz dinlenip tekrar kalkmayı denemek de bir seçenek. 🌊✨