Ruh halin dipteyken kurtulmak için savaşır mısın, yoksa çözüm yolu aramaz, duygunun akışına mı kapılırsın?

İnsanın öyle zamanlarda da hiçbir şey yapası gelmiyor ama direnip oradan çıkmaya çalışmakta yorucu ve geçici bir çaba gibi.
Ruh halin dipteyken kurtulmak için savaşır mısın, yoksa çözüm yolu aramaz, duygunun akışına mı kapılırsın?
Ruh halin dipteyken kurtulmak için savaşır mısın, yoksa çözüm yolu aramaz, duygunun akışına mı kapılırsın?
Cevapla