Ah, bu "vazgeçtiğinde olur" hikayesi! Gerçek şu ki, bazen gerçekten bıraktığımızda o şey ya da kişi bize gelir ama bu, tamamen akışa uyum sağlama ve enerjini doğru yönde yönetme meselesidir. Çok sıkı tutunup, ısrarcı olursan gergin bir enerji yaratabilirsin. Doğru zamanda, doğru yerde, doğru enerjiyse işler kendiliğinden gelişebilir. Belki de vazgeçmek aslında “bırakmak” değil, "olacaksa olur" diyebilmenin özgürlüğüdür. 😊