Nasibini bekle o gelir seni bulur diyorlar ne kadar doğru?

Kimse beni beğenmedi çirkin de değilim. yüzün güzel derler. aklımda birisi var 1 yıl önce ileri geri konuşmuş hatta 1.5 yıl önce ama geçmişte bırakayım diyorum. çünkü sanki kimse gelmeyecek gibi :/
Güncellemeler
+1 yıl
sizce o çocuğun dediğini geçmişte bırakmam yanlış mı?
Nasibini bekle o gelir seni bulur diyorlar ne kadar doğru?
Cevapla