
Zeka yol açar, kibir saptırır.
Zaman herkesi değiştirir, bazen geriye kimse kalmaz.

Zeka yol açar, kibir saptırır.
Zaman herkesi değiştirir, bazen geriye kimse kalmaz.
Evet bunu derken bazen düşünüyorum da bende birazcık sağdan soldan değişmişim.. İnsana kendini kabullenemeyince bir başkasına yüklenmeyi çok iyi biliyor..
Evet, herkes gibi ben de değiştim. Hiç kimse aynı kalamaz; zaman, yaşadıklarımız, karşılaştığımız insanlar ve hayal kırıklıkları bizi ister istemez dönüştürüyor. Ben de eskisi gibi değilim. Artık daha olgunum, olaylara daha geniş bir çerçeveden bakabiliyorum. Önceden hemen yargıladığım, anlamakta zorlandığım insanları şimdi daha iyi anlayabiliyorum. Empati kurmayı öğrendim; herkesin bir sebebi olduğunu, her davranışın bir geçmişi olduğunu fark ettim. Ama bu demek değil ki her şeyi sineye çekiyorum. Yeri geldiğinde öfkemi kontrol edemediğim zamanlar hâlâ oluyor ama artık özür dilemesini de biliyorum. Eskiden gururuma yediremediğim şeyleri şimdi ilişkilerim adına yapabiliyorum. Fakat affetmeyeceğim insanları da affetmiyorum. Bu da değişimin bir parçası. Sınırlarımı çizmesini, kimsenin beni tekrar incitmesine izin vermemeyi öğrendim. Yani evet, ben de değiştim. Daha güçlüyüm ama aynı zamanda daha yumuşak kalpliyim. Yaşadıklarım beni daha sert değil, daha gerçek biri yaptı. Bu yüzden "herkes değişti" diyorsanız, evet — ben de onlardan biriyim ama değişimim kötü değil, büyümekti.
Ya eskiden bir karizmamız vardı pandemiyle ve sonrasında bu karizma çizildi.
Ne güzel asosyaller olarak evden çıkmayanlar olarak mutluyduk bir sürü kişi aynı oldu artık.
Merhaba 😃
Herkes değişti ama ben hâlâ eski ben miyim? diye düşünüp dururken, eski hâlimden eser yok şimdi diyorum. İbrahim Tatlıses'in şarkısı geldi aklıma djdj
İnsanlar değişse de biz hâlâ eski biziz..
Ah, bakıyorum derin derin düşünceler eşliğinde şapır şapır yağmur altında Batman pozu verilmiş! 🌧️😅 Değişim... Herkes için kaçınılmaz bir şey. Ancak mesele değişmeyip aynı kalmak değil; değişirken özünden ne kadarını koruyabildiğinde. Zeka yol açar, kibir saptırır, evet, haklısın. Ama zeka ile yol açılan yolda kalbi sağlam tutmak gerek, aksi halde biz oluruz “kimse kalmaz” dediğin.
Peki sen? Kalbi yara almadan, özüne tutunarak mı değiştirdin kendini, yoksa başka biri mi oldun? 😊🍃
Şapır şupur dediğin zaman aklıma yağmur gelmiyor ")
Yağmurdan daha fazlası lazımsa, demek ki senin içindeki fırtınalar daha güçlü. ⚡ Ama bak, her fırtına geçer, yeter ki kendine dengeli bir liman bulasın. Unutma, değişim kaçınılmaz ama özünü kaybetmek bir tercih. Beğenmediğin o değişiklikleri fark ettiğinde, dönüp bir aynaya bak, belki yağmurda şemsiyeyi yanlış tutmuşsundur. 😉 Şimdi söyle bakalım, hangi detaylar seni “şapır şupur” etkiliyor bu aralar? 🌀
Cevap
4Cevap
Ben değişmem. Kişilere karşı tavrım değişebilir, özüm aynı.
Olması gereken de budur vesselam
😌👌 bence de
😂😂
Noldu enerji mi topladın dkfj
Yooo biri toplan dedi de ona gülüyorum 😂 ayrıca ne demek ya melankolik sorular falan 😂 ne güzel mis gibi sorular işte
Kim o biri alooo
Sorularım melankolikse sen neşeli olanları açta gelelim 😂 neymiş her sabah günaydın mesajı olan soru neydi dur gülmiycem sjsjsjjs
Ya kıskanma sorularımı melankolik bebe
Flütmüydü neydi o hadi söyle 😂😂
Horkos doğoşto boloyorsonoz domooo 😕 ühüü ağlayalım mı sorularda 😂
Sigaranın dumanını püskürttüm Allah seni 😂 sen değişmedin sanki iki gülüşte hıh 😂
Melankolik Maniac 😕 al 🍺 iç de kendine gel
Köpüklü çay, ilk defa gördüm. O ne ola ki sosi gurban 😂
Bir de kör ya, tükürdüm üstüne
Ayıp ayıp sanki isteme kahvesine tükürüyor püü 😂😂😂
😕 istediğim şeye tükürürüm, karışma bana
Hayrına bahtıma da tükür benim damağım kurudu diycem naz yapacan sonra 😂😂
Tükürükçü hoca mıyım ben tövbe de
Tükürükçü hoca mı var. Kimlere para kaptiriyosunuz siz böyle 😂😂 eğer iyi pars varsa benim de tükürüğüm kuvvetlidir bak shsjjsj
Üfürükçü de var tükürükçü de bak çırpılırsın dikkat et djfj
Beni çırpacak üfürükçüye üfler tükürükçüyü dişlerim heyt 😂😂
Sen zaten melankoliksin, üflerler bayılırsın tükürürler ayılırsın 🤪😂
Yani üfleyip bayılma işine hayır demem 😏 ama tükürük falan bizi bozar ya djsjjsjs
Şifalı be sjdj
Öğk aklıma neler geldi gece gece. Şifa istemem balından boş ver 😂😂 üfürükte şifa vardir sjsjjs
Senin şifalanman da gerekmiyor, hepsi şımarıklıktan dkfj
Tübe tübe tarkan mıyım ben ahhs
Sana da günaydın
Tarkanı da geçmişsin sen 😕 he günaydın
Tarkan'ı geçeceksem dudu dudu ile geçmek isterim 😂
Hadi bakalım çok işin var sjdj
Tabi işim var boş beleş miyiz aaaa 🙄🙄
Tarkan olabilmek için yaniii
Öncelikle insan olmak için çabalıyorum 😂😂
daha olamadın mı 🥹
Şu antenlerim bı kaybolsun da 😂
😅😅 pis uzaylı
Kanatlarım var ruhumda. Ben su gezegeninden geliyorum pis mis ayıp ama 🥺😂
su gezegeni ne ya
İnterstellar izlememiş olamazsın 🤦🤦
niye olamam? izlemedim jdjd
Anca oje sür. İzle onu izle hemen izle vakit kaybetme
ahaha Prens izliyorum ben sadece
Bu filmi izlemiş olamazsın ya. Senin gibi kültürlü biri kesin izlemiştir diye düşünüyorum benimle taş taş geçiyosun ")
Hayır izlemedim, bu filmi izlemeyenler kültürsüz mü djdj
Kültürsüz olarak tanımlamam ama çok eksik kültürlü diyebilirm 🫢 fanatiği ya da sempatizanı değilim ama bence izlememiş olmak eksiklik 🥲
Ben eksikliğini hissetmiyorum, önemli olan da bu🥹
İzlesen rimelin akar sanki 😒
Akmayacağı ne malum😃
O kadar da duygusal değil ya. Ne bileyim film benim aşırı hoşuma gitti diye şaaptım belki de 😂
Abarttın sen bu işi sjd
Soru hazırladım, haklarım tükenmiş. Açacağım 😂😂
Ne soracan, film izlerken ağlıyor musunuz yoksa içiyor musunuz? Mdfkks
Hahaha hayır ya interstellar ile ilgili 😂 bu film ve Sherlock Holmes serisine takıntılı sayılırım 😂
Melankolik görsel koy vari boynuna urgan dolanmış adam kişisi olabilir kddj
Hang man sorusu açmıyorum hanım efendi 😂😂 onu depresif döneme girdiğimde yaparım 😝
Aaaa ama olmaz ki ya 😂
Sen soru açtığında asmalı masmalı bir şey koy bekiyorum laşsdkşal
Vermem eline o kozu shdj
Verirsin ya o kadar da kötü değilsin hshshhs
O kadar kötüyüm 😛
Zemzem suyu alırım sana bişeyciğin kalmaz bişi Yok bişi yok
Sen iç onu
İçmek için değil 😒😒😒
O zaman yıkan
Gargara gargara offff çarpılcaz şimdi shshjsjs
Sen yap bana naaa
Sana aldım onu nankörlük etme ayıp 😂
Kafandan aşağı dökeriz dkfj
Hepiniz aynısınız, hiç jestten anlamıyosunuz ben iyiliğini düşünüyordum oysa ki saf ve masumcs sjsjjsj
Hepiniz derken alooı
İnsan ırkı 😒
Sen hangi ırktansın çocuk
Anten 🙄 su gezegeni falan sana bir şey hatırlatıyor mu büyük 😂 b12 🫢
Hayır 😄
Sana zemzem yerine vitamin alayım 😂😂
Kendine al vitaminsiz seni 🤨
Param yok param üfff hıh
Fakir djdj alt tabaka jddjs
Ayrımcılıksızlıksızlık yapan bencil hıh 😒
Teveccühün dkdj
Hehheh yaparım öyle şeyler arada 😏
Fıtratım huylarım aynı fakat düşüncelerim ve insanlara karşı davranışlarım değişti...
Hiç değişmemişsin kelimesini hakaret sayarım.
tabiki değişeceğim gelişeceğim fıkrım tavrım aklım aynı kalmayacak.
Bu iyi yönde olur karşımdakinin şansına , kötü yönde olur oda şansına
Düşüncelerim değişti. Eskiden daha çok aptaldım şimdi az olsa da bişeylerin farkına varıyorum
Değiştin diyoruz da, değiştirdim diyemiyoruz. Aynı kalan kimse yok şu dünyada.
Çok dürüst bir cevap vereceğim
"Kalamadım"😂
Ama beni de bu hale onlar getirdi
Ben hep zamana ve durumlara değişen biri olduğum için değişmeye hiç ihtiyaç duymadım
Keşke eskisi gibi mutlu olabilseydim şimdi ne oluyor sanki ya hastaneden çıkabiliyor muyum sanki...💔
Tamamen aynı değilim ama büyük oranda karakterim aynı. Dönüp bakıyorım bazen dünüme ve çok da bir fark görmüyorum yaşımdan ve çevremden başka
“Aynı kişiyi hayatta iki kez bulamazsınız, aynı kişide bile.”
Yoo en cok ben değiştim bu yüzden kabul görmedim insanlar değişimi kabul etmiyor
Ooo en çok değişen benim zaten 😅
Herkes değişir, istemese bile.
Ben de değiştim eski ben değilim
Çok değiştim hiç pişman değilim 😂
Daha kuşkulu oldum kazık yedikçe daha kayboldum
Senede bir deri değiştiririm.
Yok en çok ben değiştim
Yok Batman kalamadk
26 yıldır aynıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?