Erkeklerden çok aşırı korkuyorum bu bir takıntı mi hastalık mi?

Sokakta rahat yürüyemiyorum mesela 50 metreden yan taraftan bi erkek geldiğini görsem yolumu değiştiriyorum sanki her an silahını çıkarıp öldürecekmiş gibi ne zaman dışarı çıksam öldürülecekmişim gibi hissediyorum yemin ederim hiç abartmıyorum içimde hep bi korku var nasıl yenerim bunu çünkü artık dışarı çıkmak bile istemiyorum

Erkeklerden çok aşırı korkuyorum bu bir takıntı mi hastalık mi?
Cevapla