Sizce de bazı insanlar gülünce aşırı değişmiyor mu?

Ben bunlardan biriyim, gülmediğimde çok cool duruyorum ve genelde beni tanımayan herkes benden çekinir ama gülünce bambaşka biri oluyorum ya, tüm coolluğum gidiyor😄 gülmediğimde daha güzelim bence bu arada, o yüzden insanlar beni gülerken görümce şaşırıyor mu acaba diye düşünüyorum bazen. Çünkü sadece çok yakın arkadaşlarımın yanında sürekli gülen biriyim

Sizce de bazı insanlar gülünce aşırı değişmiyor mu?
Cevapla