Birini kırmamak için kendinden vazgeçtiğin oldu mu, yoksa hep önce kendini mi korudun?

Hayat bazen seni öyle anlara getirir ki ya kendi iç sesini dinleyip ilerlersin ya da bir başkasının üzülmemesi için kendi hislerini bastırırsın. Bu durum zamanla içten içe seni tüketebilir ama yine de çoğu insan önce karşısındakini düşünür. Peki sen, birini kırmamak uğruna kendini geri plana attığın anlarla mı dolusun, yoksa ne olursa olsun önce kendi ruh sağlığını mı korursun?
Birini kırmamak için kendinden vazgeçtiğin oldu mu, yoksa hep önce kendini mi korudun?
Birini kırmamak için kendinden vazgeçtiğin oldu mu, yoksa hep önce kendini mi korudun?
Cevapla