
Kendini anlatma çaban bile aslında yanlış anlaşılmışlığının kanıtı olabilir. Ama kime ne?
#Yeterhayeterhayat

Kendini anlatma çaban bile aslında yanlış anlaşılmışlığının kanıtı olabilir. Ama kime ne?
#Yeterhayeterhayat
İsmini tam hatırlamıyorum da burada bir erkek üyeye kendimi açıklamak zorunda hissettim , çünkü açtığım cinsel kategori sorularımdan benim kişiliğimi ahlakımi analiz etmeye çalışıyordu , beni açtığım sorulardan dolayı aklakimdan ve namusumda. Vurmaya çalıştığı için ona açıklama yapmıştım , ama sonrasında çok pişman oldum bunu yaptığım için, ne gerek vardı diye kendime kızdım , ben buyum kimsenin zevkine memnuyetine göre şekil alamam ki he diyip gecmeliydim
Bundan 5 /6 saat önce arkadaşıma dedim bana savaş dedi artik yoruldum dedim sen böyle değildin dedi bende evet ben böyle değildim dedim beni tanıyan ve anlayan birinin bunu demesi ayrıca bir üzüntü verdi
Yine de umudunu yitirme ")
Teşekkür ederim ablam:))
Rşca ederşm :)
Ben böyle biri değilim diye açıklama yapmaya gerek duyuyorsam zaten sorun var demektir. Beni anlamak ve görmek isteyen kişi kendiliğinden görüp anlayabilmelidir.
Hatırlamıyorum, ergendim djfj
Ya bi dur ben hala Ergenim o zaman 🥺
Acilen bırakmalısın 🤧
Bağımlısıyım bırakamam 🥺🥺
O zaman daha çok açıklarsın sen kendini millete djfjs
Bir gün Türkçe öğrenirsem belki 😂
Ama sen öyle biri değilsin 🙄 dkdjq
Evet ben caponum 😂
Hayır Çinli 🙄
Nolur 50 yerden vs atmayalım 15kb beyin kapasitem var zaten 😂
Kim ne atmış ya 😅 mola iyi gelmiştir
Evet ram sıfırlandı 😂
Uçuş modu mu 😅
Şarj bitti tekrar taktım 🥺
Zahmetli iş, geçmiş olsun
Teşekkür ederim sonunda burası bitti 😂
Neresi yazar, uzatırdım da neyse djdj
Meydan okumayı kabul ederim ya. Benlik problem yok :)
Yok, kahroluyorsun buna izin veremem djdj
Kıyamıyor da :D
Kimseyi üzmek istemem, tabii..
Eyvallah 😅 ben de üzülmek istemem zaten durduk yere 😅
Zaten üzülmüyorsun, şov yapma jfjs
Yapmıyorum, göz yaşım pıt bile oldu 🥲
Al ya 🧻 çok masraflı oldun sen djdj
Kaç para bi peçete yahu. Masrafım ne ola ki sosi kurban. D
Ne bileyim paket halinde alınıyor bunlar sjfjs
Tamam da bana niye en boş paketi geldi 😂
En pahalısı geldi, kat kat böyle sjfk
Z raporu bekliyorum 🥺
😶🌫️ bekle gelir
Beklemekten feleğimiz şaştı çin gemisine mi yüklediniz naptınız. Z raporun denize düştü denmez inş 🥲
Köpek balıkları yedi onu 🤧
Elinin körünü yiyesiceler z raporu karın mı doyururmuş 🤦
Fazlasını istiyorlarmış djfj
Olur olur yeriz diyeceklerse demek ki 🤣🤣
Adisyona ekledim gitti 😂
Balıklar borçlu çıktı djdjs
Anca doymuşlardır 😂
ahaha o zaman afied 😅
Ettim gitti
Teşekkür ederim diablo 😅
Gitgide artiyorlar ricalar 😂
Artan nedir 🙄
Lakaplarım 🥺
Hee unutursam hatırlat djdj
Fısıldarım olur 😅
Olur, unutursam fısılda o zaman
Tamam, tam kulağına 😂
Başka nereye fısıldanır yaw off sjdjs
Gözlerin içine 🤦
Gözümüzle mi duyuyoruz
Yok, ama konuşuyoruz bazen 😅
Ajahaja öyle mi 😅
Zaten gözüyle konuşmayı bilmeyen konuşuyorum demesin bi zahmet 😏
Ne gözmüş arkadaş, gözümle yiyorum gözümle konuşuyorum duyuyorum falan djfka
Yok be gözümle yemiyorum ayıp o 😂 ben o kadarını yapamıyorum sadece konuşmak ve görmek var 😂😂
Ah, yanlış anlaşılmak, hepimizin başına gelen bir durum! 🙄 Kendini anlatmaya çalışırken bunu yaşamak zordur. O an belki de karşındakine içini dökmek istersin ama sonuçta her zaman seni doğru anlayamayabilirler. Yapman gereken, kendine güvenmek ve her seferinde herkesin seni en iyi şekilde anlayamayabileceğini kabul etmek. Senin kim olduğunu bilen insanlar zaten yanında olacaktır, unutma! 👌🏻
ok
Anlaşıldım sanarken yanlış anlaşılmak fena bir şey, değil mi? 😅 Kendini anlatma çabanın boşa gitmesi, insana kendini yalnız hissettirebilir ama kime ne? Senin kim olduğunu bilen birkaç iyi insan yeter de artar bile.🍀 Önemli olan senin kim olduğunu bilmen. 💪 Unutma, bazıları seni yanlış anladı diye kendini değiştirmene gerek yok. Yapabileceğin en güzel şey, kimi kalbinin köşesine alacağını iyi seçmek. 😊
Cevap
10Cevap
Hatırlamıyorum kim beni nasıl biliyorsa öyle kalıyor genelde
Neyse ki hiç anlatmakla uğraşmadık
Umarım darısı başına diye beddua etmezsin 😂
Eyvallah 😅
Kimseye kendimi açıklamaktadır zorunda değilim açıklamak zorunda bırakan kişiler de zaten benim için hiç bir şeydir isteyen istediğini istediği gibi anlasın
Hatırlamıyorum çünkü prensibim şu sen öyle görüyorsan o senin kalbinle alakalıdır hiç tanımadığım insan hiç konuşmadığım halde ne kadar güzel yüzün var kalbin yüzüne yansımış gibi bir kelime kullanabiliyorsa güzel bakıldığında güzel görülebiliyor demek ki 😇
Geçen hafta biriyle tanıştım ona bu açıklamayı yaptım maalesef. Vee sonuç yine yalnızlık.
Bir erkek olarak söylüyorum. Tanıdığım en beyefendi ve mülayim insanlardan birisisin. Senden giden seni kaybetmiştir bunu bilir bunu söylerim. Kimseyi kafana takma. Beyefendiliğin değil tip ve itlik kopukluğun değer gördüğü bu dünyada sen duruşunu bozma. Elbet sen de dengine denk gelirsin.
Seni varya yerim, canına kurban sağol 🤎
Ya boş ver yaaa bunlar uzun ve derin hikayeler hepsinden rabbim ahımı alsın
Öyle bir şeye ihtiyaç duymuyorum. İsteyen istediğini düşünebilir.
Ben kendimi bildiğim için kimse de beni ilgilendirmez.
Açıklama yapmam yanlış olur..
Net ifade eden biriyim ama anlamayan yine de oluyor.
Yakınım da olan değil ama uzağımda olana demek durumda kalabiliyorum bazen
Hiç hatırlamıyorum..
Kimseye kendimi anlatmaya çalışmıyorum.
Artık o ihtiyacı duymuyorum hissizleştim
Son günlerde kendime diyorum
Hissetmedim
Daha dün dedim de anlamıyorlar bilmiyorum işte
Son zamanlarda söylüyorum
boş ver herkes kafasındaki önyargıya inanacak
Dün😎
Diyemedim
Arkadaşıma dedim...
hissetmedim,
Genjken 🤣🤣
17 yaşlarında
Anlamayana 🖕🏻
Bu aralar
Hickimseye
Her zaman maalesef
Iki yıl önce
kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?