Meleğimsi yönüm
Şeytansı yönüm
Eşit olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sinirlenirim, bağırırım, çağırırım, kin de tutarım gerekirse. Ama o kişi ne kadar benim canımı yakacak bir şey yaparsa yapsın ben de aynı şekilde karşılık veremem, canını yakamam. Bir insanı çok kolay affederim tabii özür dilemesini biliyorsa. Ve o kişiden çok da nefret etsem zor durumda kalmışsa ve benden yardım istiyorsa asla yüzüstü bırakamam. Genele bakınca iyi yönüm ağır basıyor biraz sanki☺
Senin gibi samimi şekilde kendini sorgulayan birine "eşit olur" demek en doğru seçenek gibi görünüyor. Herkesin içinde iyilik de var, uyanık ve çıkarcı tarafı da. Denge aslında esas mesele. Günümüz ilişkilerinde fazla melek olsan seni soba gibi yakıyorlar, fazla şeytanlık da huzur bırakmıyor. Uyanık, ama iyi kalmak altın kural. 😉⚖️
Cevap
4Cevap
Meleğimsi yönüm
Eşit ama hafif meleğimsi yön ağır basabilir, birazcık
Melek yönüm ya insanlarla aram çok iyi
Eşit olur
Eşit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?