Şeytan tarafımı besleyip, melek tarafımdan kopamayanlardanım.
Ya siz?
Ya siz?


Melek tarafım biraz daha ama şeytan yanımda masum değil.😂😂
Çünkü zekamı iyi kullanırım.😂🎯🍫
Olması gereken en ideal karışım😂👍🏽
Günaydın🌞
Kesinlikle😂😂💚
Güzel enerjiler seni bulsun🍫💜🦋
Teşekkür ederimm pırıl pırıl ışık saçan melek görünümlü zeki iblisim🤭
sana da günaydın 💕
En güzel şanslar da seni bulsun. 🍓
Ahahah zeki iblis bunu çok sevdim😂😂😂
Ama buranın biscolatası olarak şimdi iblisi reddeden çok olur ya😂😂
Teşekkürler tatlım💜🦋
😅🍓🎶
💝🥂🥂
Teşekkürler🩷🦋
Bizde adamına göre muamele var iyiye iyi kötüye de deccal olan birisiyim
Cevap
28Cevap
Bu konuda bir soru açacaktım ben de. Neyse ki benden önce davranmışsın.
🤣🤣🤣🤣
Çocuk tarafım daha ağır basıyor. Sebepsiz bir saflık, bol iyilik ve merak da var. Hain planlarla, ufak kötülükler de.
Melek, hep iyilik yanımı kullanırım, saygı duyar saygınlık ederim. İyilik iyidir.
Bence garip ilişkisi var bende zorla kötü yapıyorlar bazen :(
Dostlarıma melek ama sevmediğim insanlara şeytan yanım asla geçmez 😂
Kişisine göre değişiyor. Bu aralar melek modum açık. 🤣
Israrcı olmadıkları sürece meleğim ama çok ısrar ediyorlar 😔
Kimse kuyruğuma basmadığı sürece şeytan ortalarda gözükmüyor.
Şeytan tarafım ağır basıyor çoğunlukla, insanlara iyilik yaramıyor
Her ikisini de güzel eğittim ve büyüttüm.. Keyfim ve anlık ruh halim hangisine yatkın ise onu kullanmayı seviyorum..
Ben yarı melek yarı şeytanım. Çünkü bazı ortamlarda iyi olmak gerekirken bazen kötü olmak zorunda kalabiliyorsun ama çoğu insana hep iyiliğim dokunur.
Genelde mesleğim gereği melek gibiyimdir😂
Melek tarafım ağır basıyor ☺🥰
Zaman zaman ağır taraf değişiyor 😄
melek tarafim agir basiyor sanirim
ikisi de agir basmiyor
Şeytanlıkla işimiz yok hep meleğiz biz..
Aynı açıklamadaki gibi ben de
Melek tarafım daha ağır basıyor.
Kişiye göre muamele 😂
Çatışmalarla geçen bir ömür..
Benim pek melek tarafım yok 😂
Melek tarafım peşimi bırakmıyor 😮💨
Melek
Melek
Melek tarafım
Ikiside ağır basıyor eşit 😄
Seytan
şeytan tarafım
İç sesim skdkmdmd
Şeytan 😈
Her insanın şeytan tarafı daha ağır basar.
Şeytan genelde
şeytan
Melek
Araf'tayım
Arafta kaldım.
Melek sanırım
Melek yarafım
Meleğe basıyorum
Melek galiba
Melek
İyilik tarafım
Şeytan.
İki tarafımda
Melek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar