Kendi hayatimi bilerek mahvediyorum, nasil kurtulucam bundan?

Benim hayatim biraz garip,

Hayatin onume cikardiklari genelde vaz gecmem gefekenler oluyor. Bundan biktigim icin onume cikardigina inatla devam ediyorum. Diger turlu hep vaz gecmrm gerekiyor cunku.

Mesela normalde kiz arkadas cok yapmam, ama bir kiz benden hoslaninca o kizin genelde cok buyuk sorunlari oluyor ve reddetmem gerekiyor. Reddetmek zorunda olduklarimla karsilasip durmaktan biktigim icin inat edip o kizla iliski yasiyorum, ne ben onu seviyorum ne de guzel bir iliski oluyor. Ama diger turlu zaten yalniz kaliyorum. Biktim aetik bu durumdan, neden benim hayatim boyle?

Kendi hayatimi bilerek mahvediyorum, nasil kurtulucam bundan?
Cevapla