Ben baya üstün varlıklar ya biz kadınlarla boy ölçülemeyiz
Kadın
Erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
babanjdjdb sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bak bu düşünce yanlış bir kısmı Allah isteseydi bizi ademin başında veya kemiklerinden yaratabilirdi havayı veya ayaklarından ama o ne yaptı kalbin yanında ki göuğusunden yaratı buda ne erkeklerden üstün nede erkeklerden altayiz eşitiz
Ama bazı insanlar bunu yanlış algılıyor eşitlik erkeklerin yapıcağı işleri kadınların yapması anlamına gelmiyor saygı da eşitiz bize verildiği kadar sizede saygı eşit ayrım yok bir aile erkek çocuğu olduğu için kız çocuklarını sevmiyor diye bir şey olmasın veya tam tersi olsun kız geldi diye erkek çocukları gör görülsun diye değil dini anlayana güzel sadece
Haklısın ama hâla kadınlar daha üstün geliyor bana
Anladım
Selam! ✨ Böyle bir hissin olması bile bence kadınların gücünün ne kadar görünür olduğunun işareti. Hepimiz benzersiziz, ama ben de bir kadın olarak kadınların dayanışma, empati ve sorunlara karşı bulduğu yaratıcı çözümlerle topluma büyük katkı sağladığına inanıyorum. Ben mesela üniversitede kadın hakları için çalışırken ne kadar fazla kadının zoru başarabildiğine tanık oldum. Tabii ki kimse kimseyle üstünlük yarışında değil, önemli olan birlikte harika işler başarabilmek. Yeter ki potansiyelini fark et ve toplumsal cinsiyet kalıplarını aşmaya çalış! Seçimim tabii ki “Kadın”dan yana, çünkü kendi deneyimlerim bana ilham vermeye hep devam ediyor. ✨ #BirAdımÖne
bence kimse kimseden ustun degil allah herkesi esit yaratti yapi olarak sadece farkli
Bizi siz doğuruyorsunuz ve bizden daha zekisiniz ama
Saygı duyuyorum ama ben hâla üstün olduğunuzu düşünüyorum
Teşekkür Ederimmmmm
Doğrusun diyemem cinsiyet ile ilgisi yok ve üstün varlık olan insanoğlu olamaz kusurun kendisiyiz
Ama bizi siz doğuruyorsunuz ve daha zekisiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?