• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kadınlar erkeklerden daha üstün varlıklar mıdır?

LeydiDiana
LeydiDiana Takip Et
Xper 4 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Kadınlar erkeklerden daha üstün varlıklar mıdır?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadınlar erkeklerden daha üstün varlıklar mıdır?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ƘƲƦƬƘıԼıƇı
    ƘƲƦƬƘıԼıƇı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Aslında hiçbir cinsiyeti hiçbir insan zengin-fakir hiçbir kimse birbirinden Üstün değildir Çünkü her insan her canlı önemlidir Allah her canlı ölümü olarak yarattığı için ve nimetini de o verdiği için hiç kimse onun katında Üstün değildir ama maalesef bizim ülkemizde bazı şeylerden dolayı kadınlar Üstün tutuluyor mesela kadın şiddet görüyor diyorlar halbuki şiddet gören erkek de var kadın aldatılıyor diyorlar aldatılan erkek de var yani kısacası zehir gibi aklın olacağına fındık kadar şeyin olsun hep önde olursun ama benim gözümde kimsenin üstünlüğü yoktur

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Efcnfnds
    Efcnfnds Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Kaçıncı yüz yıldayız arkadaşım, hala hangi cinsiyet daha üstündür diye tartışıyoruz kafayı yiyeceğim.
    Kadın erkekten üstündür diyen erkek tek amacı cinsellik olan bir avuç aptaldır.
    Kadın erkekten üstündür diyen kadın ise egoisttir ve tutarsızdır.
    Erkek kadından üstündür diyen erkek yobaz ve vizyonsuzdur.
    Erkek kadından üstündür diyen kadın kafasızdır.
    İki cinsiyet birbirini tamamlar, birbirinden üstün değildir. Paylaşım da yazan söz de saçmalıktan ibarettir. Köpeklik yapan bir kesim için kimsiniz de tüm erkekleri aynı kefeye koyuyorsunuz? Hayalleri ve idealleri olan, kadın peşinde koşmayan erkekleri de kapsıyor bu yazı ve bu beni delirtiyor.
    Artık ilkelliği bırakın arkadaşlar, bakın bana inanmıyorsanız bilime inanın. Bilim bile kadın ile erkeğin birbirini tamamladığını ispatlıyor, saçma sapan konuları bırakın.

    2
    0 Yorumla
  • mislavina1234567890
    mislavina1234567890 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    ben evet cevabin verdim ama esitler ama ne yazikki kadinlar kucumseniyor. kadin olmak cok zor ARTIK YETER kadina siddete hayir diyelim kadin konustugu zaman kendi haklarini savundugu zaman neymis ahlaksizmis. erkek kadini olduruyor neymis ahlaksizmis ya bide kadin vahsice olduruluyor her kes ne yapmis ki kocasida oldurmus diyor yeter boyle haksiklik boyle esitsizlige karsi cikmaliyiz Eger kadin erkek esit değil diyorsaniz oda dogru kadinlar erkeklerden daha ustun

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkeği dünyaya getiren KADIN.
    Annesinden sonra arkasını toplayan KADIN.
    Cinsel ihtiyaçlarını karşılayan KADIN.
    Annesini dünyaya getiren KADIN.

    Kadınlar erkeklerden daha üstün varlıklar mıdır?

    Erkeklerin hayatlarının büyük bir kısmında kadınlar var. Kısacası biz olmadan yapamıyorlar gibi birşey. Kesinlikle kadınlar erkeklerden üstündür.

    10
    8 Yorumla
    • miraefsun
      miraefsun
      +1 yıl

      Ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi..👌

      Yorumla
    • biraslanparcasi
      biraslanparcasi
      +1 yıl

      Komik olmuş cidden

      Yorumla
    • LeydiDiana
      LeydiDiana
      +1 yıl

      Her zaman böyle olmuştur <3

      Yorumla
    • aslan-burcu-erkeği
      aslan-burcu-erkeği
      +1 yıl

      Kadin tek basina, kendi imkanlariyla çocuk yapıyor herhalde. Insanlar cogalirken bir disi bir de erkek ortak calisma yapar diye biliyordum ben ama siz bolunerek cogaldiniz galiba. Ayrica cinsel ihtiyaç sadece erkekte yok. Kadinin da cinsel ihtiyaçları var. Bunu karsilayanlar da erkekler oluyor cogunlukla.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @aslan-burcu-erkeği çocuğu yapmak diye birşey yazdığımı hatırlamıyorum, doğurmak yazdım farkındaysan. Çocukla ilgili bütün yük kadınlarda

      Yorumla
    • aslan-burcu-erkeği
      aslan-burcu-erkeği
      +1 yıl

      Cocuk doğurmak sizin tercihiniz. Rahatsizlik veriyorsa yapmayın.

      Yorumla
    • BunlarNedenAcaba
      BunlarNedenAcaba
      +1 yıl

      cinsel ihtiyacını karşılayan gibi aptal bir cümle görmedim cinsel isteiği olan tek cinsiyet erkek değil ayrıca çoçuğu da kendiniz yapıyonuz heralde şimdi dersen ki acısını biz çekiyoruz bu senin üstün olduğunu kanıtlamaz acısını çektiğin için zayıf olduğunu kanıtlar senin bakış açına göre

      Yorumla
    • babanjdjdb
      babanjdjdb
      1 yıl

      Kesinlikle haklısın

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

55

Cevap

94

Cevap

  • SporcuMan18013
    SporcuMan18013 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Kimse kimseye üstün değildir sadece bazı cinsiyetsel ve yapısal farklılıklar vardır ancak bunlar birini diğerinden daha üstün yapmıyor.
    Şimdi şu fotoğrafındaki sadık kalma meselesine gelirsek sana bu sitede eşini aldatan ve pişkince soru sorabilen 10larca kadın üye gösterebilirim yani aldatmak gibi karaktersizce eylemler cinsiyetle alakalı değil karakter ile alakalıdır.

    Zeka meselesine gelirsek de genelleme yaparsak erkekler sayısal zekada kadınlar ise sosyal zekada biraz daha başarılıdırlar.
    Ama bu herkes için geçerli değil tabiki sadece bir genel kanı.

    Ama sanıldığı gibi birbirinden üstünlük içeren bir şeyler iddia etmek saçmalık ve ortaya fitne atmaktan başka bir şey değildir.
    Cinsiyetler bir elmanın 2 yarısı gibidir. Her ikisinin de eksikliği doğal dengeyi bozar.

    2
    0 Yorumla
  • Desuyonee
    Desuyonee Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    İnsanlığı cinsiyete indirgeyen antik çağ ve orta çağ kafasının bu şekildeki antisi de aynı düzeyde ilkellikten başka bir şey değildir.

    Yazının mantıksızlığını ele al ve böyle yazıldığını düşün, ne tepki vereceksin?

    Erkek: Aynı kadına sadık kaldı.

    Kadın: Bütün erkeklere sahip olmaya çalıştı. İşte bu yüzden kadınlık en çok erkeğe yakıştı.

    Ne kadar saçma değil mi? İşinize gelmeyince "adam" kelimesini erkek egemen ve ataerkil toplumun bir zırvası olarak kabul etmeyi bilirsiniz. Ama işinize gelince kadına yakıştırmayı da bilirsiniz. Bu ikiyüzlülük, ilkel bir kafadan doğan paradoksun ürünüdür. Böyle saçmalıklara ne saygı duyulur ne de itibar edilir.
    İnsanlık cinsiyete indirgenemez, karakterle ilgilidir.

    3
    0 Yorumla
  • TheCollectorKiller
    TheCollectorKiller Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayır Tabikide Kadında Erkekte Üstün Olamaz Tek Üstün Var Oda Herşeyin Sahibi Sonsuz Güç Sahibi Yüce Allah'tır Yüce Allah tan hiçbir şey üstün olamaz Kadın erkek eşittir bazı çok cahil o kadar var ki onlardan nefret ediyorum Neymiş kadının başı aşağıda olacakmış da oldu başka emrin bu nasıl saçma sapan kural ya Erkek ağzına geleni edince sorun yok ama kadın hep susacak en doğrusu kadında Erkekte ikisi saygılı Olacak şu saçma salak zihinden çıkın artık bu lafı söyleyen cahiller ben asla eşim olsa onu ezmem küçük görmem

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Müslüman her birey, erkeklerin kadınlardan üstün olduğunu kabul etmek zorundadır. Müslüman her kadın da kocasına veya babasına itaat etmekle yükümlüdür. Aksi halde önce uyarı sonra dayak cezası vardır.

    "Erkekler, kadın üzerine idareci ve hakimdirler. Çünkü Allah birini diğerinden üstün yaratmıştır. Bir de erkekler mallarından (aile fertlerine) harcamaktadırlar. İyi kadınlar, itaatkar olanlar ve Allah´ın korunmasını emrettiği şeyleri kocalarının bulunmadığı zamanlarda da koruyanlardır. Fenalık ve geçimsizliklerinden korktuğunuz kadınlara gelince: Önce kendilerine öğüt verin, yataklarından ayrılın. Bunlar da fayda vermezse dövün. Eğer size itaat ederlerse kendilerini incitmeye başka bir bahane aramayın. Çünkü Allah çok yücedir, çok büyüktür." (Nisa Suresi 34. Ayet)

    1
    43 Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Bir tek kadının sorumluluğu yok erkeğinde eşine karşı sorumluluğu var. Ayrıca kadına el kaldırmayın onlar size emanettir ayeti varken sen gelmiş, söz dinlemiyorsan dövün diyorsun. Bu İslam'a hakarettir. Lütfen en kısa zamanda bilgi eksikliğinizi giderin zira sizin gibi insanlar yüzünden İslam'a karşı bakışları değişiyor. Ve bunun sorumlusu da sizin gibi cahil insanlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @herşeygüzelolacak95 Neyi eleştirdiğinin farkında mısın? Ben direkt ayet koydum buraya, Allah'ın kelamını mı eleştiriyorsun? Ben demiyorum bunları Kuran diyor. Kadına el kaldırmayın diye bir ayet yok, evet erkeklerin kadınlara karşı sorumlulukları var. Ama bu, erkeklerin kadınlara karşı üstün olduğunu değiştirmiyor. Erkeğin sorumlulukları gerekli parayı sağlamak ve gerekli ilgiyi göstermektir. Kadının görevi ise en başta kocasına itaat etmektir. Kur'an-ı Kerim'i 2 farklı dilde okudum aynı zaman da tefsir de okudum. Burada asıl cehalete kapılan sensin, gelmiş Allah'ın kelamını tartışıyorsun.

      Yorumla
    • mranalitic
      mranalitic
      +1 yıl

      Ayetlerin işine gelen mealine bakıyorsunuz. Bu kafayla devam bravo. Sonra dövdükten sonra Allah emrediyor dersiniz

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Bu kadar çeviri okumanıza rağmen arapçanın zengin bir dil yapısına sahip olduğunu da bilmeniz gerekir. Sizin ve sizin gibi insanların ordaki "darbe" kelimesinden çıkardığı anlam dövmek mi? Burdaki anlam ayırmak yani evleri ayırmak. Veda hutbesinde de geçer "kadınlar size Allahın emanetidir, onlara yaptığınız muamele hususunda Allah'a hesap vereceksiniz" diye. Eğer sizin deyiminizle çevrilmiş olsaydı burda bir çelişki olurdu.

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      @mranalitic kendileri kafalarına göre çevrilmiş olan ve insanlara da böyle lanse edip İslamı kötü bir din olarak göstermeye çalışan insanlar asla bitmez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @herşeygüzelolacak95 Darabe fiilinin farklı anlamlara geldiğini ben de biliyorum, ve bu konuda farklı mealler de okudum. Evden uzaklaştırın gibi çeviriler yapanlar var. Yaşar Nuri Öztürk sanırım öyle bir çeviri yapmıştı, ki çok uçuk bir çeviri bu.

      Sana bir tavsiye, google çeviriyi aç, ayarlarını Türkçe-Arapça çeviriye getir. Dövmek yaz ve sonucuna bak. Bir de uzaklaştırmak yaz ve sonucuna bak. Darabe fiilinin ana anlamı dövmektir, Türkçedeki darp etmek fiiline karşılık gelir. O ayette de açıkça ana anlamında kullanılmıştır. Sonrasındaki ayette zaten kendilerini incitmeye bahane aramayın demesi de, bunu destekler.

      Nitekim kendi ana dilleri olan Araplar, bunu açıkça dövmek olarak anlar. İngilizce çevirilerde de "dövmek, pataklayarak cezalandırmak" şeklinde çeviriler yapılmıştır. Sayısız mealde bunun dövmek olduğu kabul edilmişken, bir kişi çıkıp bambaşka anlama çekmiş siz de buna inanıyorsunuz, komik bu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @herşeygüzelolacak95 Kendi kafama göre çevirdiğim falan yok. En saygın meal olarak kabul edilen Elmalı'nın mealidir bu. Tefsirini de okuyabilirsiniz. Diyanetten de bakabilirsiniz orada da dövmek olarak geçer. Yani meallerin hemen hemen hepsinde dövmek olarak çevrilmiştir.

      Yorumla
    • mranalitic
      mranalitic
      +1 yıl

      Tamam sen eşini dovebilirsin. Gelipte burada yanlış din satma. Ama ben de senin gibileri boyle bir sey yaparken gorursem kimse bana şiddete basvuruyor demesin.

      Yorumla
    • mranalitic
      mranalitic
      +1 yıl

      Basvurma demesin*

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Sizin böyle düşünceleriniz yüzünden insanlar İslam dininden soğuyor bunun tüm sorumluluğu da sizin gibi insanların olması. Veda hutbesinde Efendimizin sözü nerde, sizin sunduğunuz çeviri nerde arada dağlar kadar fark var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mranalitic Ben yanlış din falan satmıyorum, Kuranda yazan bu. Bunu inkâr etmek zaten kâfir olmak demek. Gerçekten komiksiniz ya. Gerçeklerden kaçıyorsunuz resmen.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @herşeygüzelolacak95 Çeviriyi ben yapmadım, Kuranı ben yazmadım. Bana neden sitem ediliyor anlamadım. Yapılan çevirilerin hepsi böyle zaten. Yaşar Nuri Öztürk'ün çevirisinden de sana erkeklerin daha üstün olduğuna dair birçok ayet sunabilirim. Kendi dininin kitabını görmezden geliyorsan sen bilirsin.

      Veda hutbesi sadece bir rivayettir ve zamanla üstüne çok ekleme yapılmıştır. Tek bir hutbede söylenmiş şeyler de değildir. İslam alimleri tarafından güvenilir bir kaynak olarak hiçbir zaman kabul edilmemiştir.

      Öteki yandan Kuran, kıyamete kadar Allahın koruması altındadır.

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Aklın mantığın alıyormu senin Allah sana nasıl kadınlarınızı dövün der. Fıtratımızda yaradılışımız farklı zaten bu yönden eşit değiliz, ben eşitiz demedim zaten. Sistemimiz sana değil yanlış çeviri yapan kişileri desteklemene

      Yorumla
    • mranalitic
      mranalitic
      +1 yıl

      Hayir sen ve senin gibiler yapmak istediğiniz seylere kilif uyduruyorsunuz. He bu arada ben dindar biri falan değilim. Yani oyle yaziyor olması veya olmaması benim davranışlarımı etkilemeyecek. Siz kitap çevirilerini kullanarak kendinize yok yapiyorsunuz. Allahın yarattığı kulların diğer kullarına siddetini meşru kiliyorsunuz. Siz kimsiniz de bunun dogru olabileceğini düşünüyorsunuz. Çünkü isinize gelen çevirileri alıyorsunuz. Sen her aldığını dovmeye devam et.

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Sana tavsiyem git bunun çevirisini Caner Taslaman dan dinle o zaman anlarsın neyin doğru neyin yanlış olduğunu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @herşeygüzelolacak95
      Caner Taslaman isimli şahsı biliyorum. Kendisi Kuranın akıl ve iç tutarlılık filtresinden geçirilip öyle uygulanması gerektiğini savunan birisi. Kendisi bir din adamı da değil, felsefeci ve akademisyendir. Söylediği birçok şey Kuranla çelişiyor ve bunu kendisi de kabul ediyor zaten. Mesela Evrim Teorisini doğru kabul ediyor kendisi, hatta evrenin big bang ile oluştuğunu söylüyor. Kurana göre ise ilk insanlar cennetten indiler ve insanın yaratılış süreci de apaçık anlatılmış.

      Bir felsefeci bu konular hakkında düşünüp fikir yürütebilir bu doğal bir şey fakat onun fikirlerini doğru kabul etmek apaçık küfürdür. Adı üzerinde felsefe bu, din değil.

      Kendisinin bir Kuran meali de yok. Televizyonlara çıkıp kendi fikirlerini söylüyor sadece.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mranalitic Ben işime gelen çeviriyi almıyorum. Madem öyle, sen bana bir tane çeviri söyle ona bakalım. Erkeğin kadından üstün olmadığını, kadınların erkeğe itaat etmesi gerekmediğini söyleyen tek bir meal söyle.
      İnsanlara karşı da önyargılı olma benden sana tavsiye.

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Ben Müslümanım eğer benim savunduğum din benim dövülmemi emrediyorsa o zaman ben o dine mensup olmazdım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @herşeygüzelolacak95
      O dinden çıkmak yerine kendini kandırmayı tercih ediyorsun güvenilirliği olmayan kaynaklarla. Bana diyorsun ki yanlış çevirileri sunuyorsun ben de diyorum ki istediğin çeviriye bak. Yaşar Nuri Öztürk dışında bahsettiğin ayeti dövülmek olarak çevirmeyen yok. Bunca kişi senelerce yanlış çevirmiş Kuranı, yabancı dile çevirenler de yanlış çevirmiş, Araplar yanlış anlamış, bir tek o doğru anlamış öyle mi?

      Allah da o ayette yanlış anlaşılacağını bile bile ana anlamı "dövmek" olan bir fiili kullanıp aslında evden gönderin demek istemiş. Evden göndermek çok incitici olsa gerek ki sonrasında incitmeye yer aramayın demiş. Sana mantıklı gelen buysa devam et.

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      Darabe ÇIKARMAK anlamında kullanılmaktadır ve bu anlama gelmesi için Fİ harfi ceri ile gelmesine gerek yoktur. Arapça bilmiyorsanız eğer, tercüme ile asla bir ayet hakkında konuşmayın. Arapça biliyorum ve Arapça bilmeme rağmen çoğu Arapça kelimeyi Türkçe'ye çeviremiyorum, çünkü Türkçe karşılığı yok!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @XG10AV Yazdıklarımı bir daha oku istersen. Bu çevirileri ben yapmıyorum. Bunca çeviri yapan insan, bunca din alimi yanlış mı çevirmiş yani? Yüzyıllardır Kuran üzerine kafa yormuş, araştırmış, Arapçayı yalamış yutmuş insanlar yanlış, bir siz doğrusunuz öyle mi? Çıkarmak anlamına gelen Arapçada başka kelimeler de var. Bu kelimenin ana anlamı belli: Dövmek. Sırf işinize gelmiyor diye farklı yerlere çekiyorsunuz.

      Türkçede de birden fazla anlama gelen kelimeler var. Bir binanın içindeyken size birisi çıkar mısınız dediğinde herhalde asansörle binanın üst katına çıkmazsınız. Binadan dışarı çıkarsınız. İlk akla geleni yaparsınız.
      Sizin yaptığınız ise kelimeleri yan anlamlara çekerek din ile kafanıza göre oynamak.

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      Benim cevabım çok NET. Arapça biliyor musun ya da Kur’an-ı Arapça okudun mu? Ya da Arapça bilgisini Kur’an ile mi sınırlı biliyorsun? Bunların hiçbirini bilmiyorsan yorum yapma. Benimle Kur’an-ı Arapça bilmeyen adam tartışmasın. Hele Çeviri ile gelecekse hiç tartışmasın. Yüzyıllardır doğru bir tercümesi yapılamamış kitabı gelip Türkçe meallerle bana anlatma.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @XG10AV Tamam ulan :D
      Arap bir arkadaşım var üniversiteden ona soracağım, söylesin bakalım o ne anlıyor okuyunca. Sanırsın yüzyıllardır Arapça bilen yoktu dünya üzerinde. Saçmalık söylediğin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @XG10AV Evet Mısırlı bir arkadaşıma sordum, kendisinin ana dili arapça.

      Hafifçe dövmek anlamına geldiğini söylüyor. Aslında cümleden direkt olarak dövmek anlamı çıkıyor fakat ayetin ortaya çıkış rivayeti sebebiyle hafifçe şeklinde tefsir edilmiş. Evden kovmak gibi anlamlar çıkarılmasına katılmadığını söyledi.

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Lan erkeğin hafifi mi var. Hafif dersin hayvan gibi vurur. İyice sapıttınız

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      Soruyu soran arkadaş, Kur'an Arapçası ile Mısır Arapçası farklıdır. Anlatmak istediğim tam olarak bu fakat Arapça bilmeden bunu anlamanı beklemek saçmalık olur. Şunu paylaşıyorum ;

      Arapça kendi içerisinde çeşitli değişkelere ayrılır. Bu değişkeler birbirleriyle farklı oranlarda karşılıklı anlaşılabilirllik gösterebilirler veya hiç göstermezler. Bu nedenden ötürü bazı kaynaklar bunları ayrı birer dil olarak ele almaktadır. Arapçanın standartlaştırılmış formu olan ve Kuran Arapçasını temel alan Fasih Arapça, Arap dünyasında yazı dili olarak kullanılan Arapça lehçesidir. İslam'ın kutsal kitabı Kur'an Kuran Arapçası ile yazılmıştır ve bu Müslümanların ibadet dilidir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @XG10AV Ayetin ortaya çıkış şekli belli.
      https://youtu.be/iKXEece_tNw

      Beni daha fazla yormayın, sürekli bahane üretip duruyorsunuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @herşeygüzelolacak95 İz bırakmayacak kadar olacakmış.

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Siz söz dinlemediğinizde bizde sizi dövelim o zaman "hafif şekilde"

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      Ya bırak, Müşrikleri Öldürün ayetinin iniş amacını ve hangi müşrikleri kapsadığını araştırmazlar ve Kur'an tüm inanmayanları öldürün diye yaygara koparırlar ama gelip Nisa 34'ün iniş amacını araştırır Kur'anı kötülemeye çalışır bu tipler. Ancak kapalı kapılar, gizli görüşler altından bunları yaparsınız ama. He tamam he. Arapça bilmeyen adam, bilen adama gelip Kur'anı anlatıyor. Tamam aslan sensin büyük :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @XG10AV Acıyorum sizin gibilere, gözünüzün önündeki gerçekten kaçıyorsunuz. Az önce Suudi Arabistandan gelen bir arkadaşımla da konuştum. Darabe fiilinin 22 farklı anlamı olduğunu söyledi Arapçada. Fakat o da bu cümledeki anlamının dövmek olduğundan emin.

      Hadi ben Arapça bilmiyorum, yüzyıllardır farklı dillerde mealini yazan hiçbir insan da bilmiyor muydu Arapçayı? Cidden acınası durumdasınız.

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Az önce Suudi Arabistan dan mı gelmiş 😅. Suriyelilerle karıştırmayasın onu.

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      Kuran'ı anlamak için AKLI kullanmak birinci şart. Sen de onun olmadığını görüyorum. Birazdan da İran'dan Arapça bilen arkadaşın gelir ona sorarsın :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizin şahsınıza benim hiçbir hakaretim olmadı, ama anlaşılan o ki, aklınızla söyleyebileceğiniz bir şey kalmadığı için, işi aşağılama ve hakarete çekiyorsunuz.

      Beni tanımıyorsunuz, hakkımda hiçbir fikriniz yok. Yine de akılsız olduğum konusunda hemfikirsiniz. Hatta benden çok daha bilgili olduğunuz, benim cahil olduğum konusunda da hemfikirsinizdir eminim.

      Cehaletinizde boğulun arkadaşlar. Madem bu kadar alışıksınız kaynağını bilmediğiniz şeylere inanmaya, buyurun devam edin. İstediğiniz kadar kendinizi kandırın, vicdanınızı rahatlatın. Hatta gurur duyun kendinizle, "Ben karısını döven yobazlardan değilim." diye. "Gerçek" müslüman olduğunuzu falan düşünün. Kendinizi tüm bu masallara inandırmaya devam edin. Hatta sırf burada size gerçekleri söyledim diye nefret edin benden olur mu?

      Yıllar sonra belki önyargılarınızdan kurtulup ne demek istediğimi anlarsınız.

      Yorumla
    • mranalitic
      mranalitic
      +1 yıl

      Tamam sen karını döv. Yarin obur gün bir kızın olur. Kocası da onu döver böyle. Sen de oh ne kadar dinine bağlı bir damat dersin. Ne diyeyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mranalitic Benim ağzımdan öyle bir şey çıkmadı. Okuduğunu anla önce sonra bana ne yapacağımı söylersin.

      Yorumla
    • mranalitic
      mranalitic
      +1 yıl

      Burada benim tek söyleyebileceğim şey. Kuran ın bir bütün olduğudur. Yani bütün olarak bakıldıktan sonra çeviri yapılmalıdır. Kadınlarınıza deger verin, onları sevin vb o kadar seyin yazdığı kitapta sonra gelip bir ayette onları dövün yazinca kimse de demiyor ki ya burada bir saçmalık var. Bence bu kelime diğer anlamındadır diye. Erkeklerin bazıları ego tatmini yasiyor herhalde bu ayetlerle. Yani hic dusunup tartmadan bodoslama giriyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mranalitic Hayatını İslam ilmine adamış Elmalılı Hamdi Yazır Kuranı, Kurana bütün olarak bakmayarak mı çevirdi sence? Kuranda kadınlarınızı sevin değer verin falan da yazmıyor ayrıca. Neyin haram neyin helal olduğu yazıyor kadınlarla alakalı. Okuduğuna emin misin?

      Yorumla
    • mranalitic
      mranalitic
      +1 yıl

      Nickini soyle bi engelleyeyim seni ben. Ya da sen direk beni engelle. Kanım çekiliyor konuştukça

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Sizin gibiler kadınları dövmek için anca böyle ucu tartışmaya açık amma ve lakin kendi çıkarınıza göre şekillenmiş ayet çevirilerinin arkasına bahane olarak saklanıp kadınlara şiddet uygularsınız. Ayrıca şuraya da deyinmek isterim neden bir kul başka bir kula itaat edecekmiş? Çok saçma abi. Ben bir tek Allah'a itaat ederim başka kimseye değil. Balık baştan kokar diyorlarya aldığınız çeviri de baştan hatalı. Umarım bu düşünce yapısıyla hareket edip kadınlara şiddet uygulamasınız. Kadınlara şiddet uygulayan, onları öldüren herkese hakkım haram zıkkım olsun. Öbür dünyada iki elim hepinizin yakasında olacak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @herşeygüzelolacak95 Kadınların dövülmesi nasıl benim çıkarım oluyor anlamadım. Veya benim kadınlara şiddet uygulandığımı nereden çıkardın onu da anlamadım. Ben sana Kuranda yazan şeyleri söyledim, ki benim söylediklerini kabul etmek zorunda da değilsin. Kendin araştır, oku. Uyduruk kaynaklardan değil ama, Kurandan oku. Baştan oturup mealini okudun mu mesela hiç? Eğer okusaydın kadınların haklarının hemen hemen her alanda erkeklere oranla daha az olduğunu görürdün. Bu birçok yerde apaçık yazar Kuranda.

      "Boşanan kadınlar kendi başlarına (evlenmeksizin) üç âdet süresince beklerler. Allah’a ve âhiret gününe iman ediyorlarsa, Allah’ın rahimlerinde yarattığını gizlemeleri onlara helâl olmaz. Eğer taraflar arayı düzeltmeyi istiyorlarsa kocaları, onları kendilerine geri çevirme hususunda başkalarından daha ziyade hak sahibidirler. Kadınların, mâkul ve meşrû ölçülerde ödevlerine denk hakları vardır; erkeklerin ise onların üzerinde bir dereceleri mevcuttur. Allah izzet ve hikmet sahibidir." (Bakara 228)

      Nisa suresini baştan sona okumanı tavsiye ederim. Kadınlarla alakalı birçok konuya değiniyor. Bu ayetlerde tartışmalı kelimeler de yok mesela. Hadi diğerlerini yanlış çeviri diye geçiştirdiniz, bunlara ne bahaneniz var?

      Tekrar belirteyim, bunlar benim düşüncem değil, Kuranda yazanlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mranalitic Ben sana kendi düşüncelerimi değil Kuranda yazanları söyledim. Bundan bile kanın çekiliyorsa, herhalde Kuran meali okusan kalpten gidersin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @herşeygüzelolacak95 Ayrıca kendi mantığına göre ayetleri yalanlayamazsın. Mesela Kurana göre 3 kez boşanmış bir çift, ancak kadının başka bir erkekle evlenip boşanmasınsan sonra tekrar evlenebilir. Mantıklı geldi mi? Bu cok net bir şekilde belirtilmiştir mesela.

      Veya bugün 2 kadının şahitliği 1 erkeğe denk sayılsa bunu kabul eder misin?

      Erkekler tam pay alırken kadınların mirastan yarım pay almaları sana mantıklı geliyor mu?

      Zina eden erkeklere çok daha hafif cezalar uygulanırken, kadınların ölene kadar eve kapatılması mantıklı geliyor mu?

      Bunların hepsi Kuranda yazıyor aç bak. Eğer geliyorsa kadın erkek eşittir diyemezsin. Eğer mantikli gelmiyorsa o zaman bir düşün bakalım, neye inandığının farkında mısın? Veya kendine müslüman desen de, eylemlerin bunu yansıtıyor mu?

      Yorumla
  • münzevibirisi
    münzevibirisi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl

    Yine feminizm ile feminaziyi karıştıran bir kadın arkadaş. Bence feminizmin ne olduğunu gerçekten bilmiyorsanız bu düşüncenin bir aktivisti olmayın. Zira gerçekten kadın ve erkek eşitliğini savunan ve gerçek feminizm düşüncesini layıkıyla uygulayan bireylere leke sürüyorsunuz.

    3
    0 Yorumla
  • Luckheart
    Luckheart Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 71%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 841 cevap paylaştı.

    Evet diyen erkekler sapık sadece cinsellik düşünen erkeklerdir
    Evet diyen kadınlar egoist bencillerdir
    Buna evet diyen erkeklerden korkunuz çünkü kadınlara her mana da değer verir erkeği alçaltır cinselikte kadına tavan yapar
    Evet diyen kadın ise kendi cinsini kutsal sayar yobazdır

    2
    0 Yorumla
  • kalpmimarı
    kalpmimarı Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Görseldekinin tam aksine erkeklerin kadınların yanında melek olduğunu gördüm. Tecrübe ettim. Şeytanlıkta ve sinsilikte, ihanette kadınların eline kimse su dökemez.

    Kadınlar erkeklerden daha üstün varlıklar mıdır?
    2
    1 Yorumla
    • Luckheart
      Luckheart
      +1 yıl

      Çok doğru yorumladıniz

      Yorumla
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Feminizim denen saçma sapan şeylere tapıyorsunuz. Kadın erkek eşitliği diyorsunuz. Kadınlar eziliyor diyorsunuz. Arkadaşlar haberlerde sadece erkeklerin kadınlara yaptığı eziyetleri görüyorsunuz ama erkeklere yapılan eziyetlerden hiç birinizin haberi yok. Ee o zaman hani nerde eşitlik? Sizin gibi feminizim denen erkek düşmanlığı gibi bizde kadın düşmanlığını savunan bir... nizim diye bir kavram mı çıkaralım. Nasıl bir zihniyetiniz var ya. Inanmıyorum size.

    0
    2 Yorumla
    • LeydiDiana
      LeydiDiana
      +1 yıl

      Erkeklerin çoğu bizi haklı buluyor?

      Yorumla
    • BunlarNedenAcaba
      BunlarNedenAcaba
      +1 yıl

      çoğunluk cinsiyet fark etmeksizin canım çünkü

      Yorumla
  • WillyWilliams
    WillyWilliams Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 47%
    +1 yıl

    ben kendimi bildim bileli esitligi savunuyorum ama sanırım biz daha üstünüz çünkü biz orda burda kendimizi BiZ ÜsTünÜz diye gezinmiyoruz üstün olmamızın sebebi ise sizlersiniz ortalamayı o kadar aşağı çekiyorsunuz ki sayenizde uçan kuşa hallenen ve yobaz erkeklerin aşağı çektiği ortalamayla bile ortalamamamiz daha yüksek siz yok olursanız belki o zaman cidden kadınlar daha üstün olucak ama siz varken imkansız en komiği şu neye göre üstün olduğunuzu düşünüyorsunuz?

    1
    0 Yorumla
  • badgirlll010101
    badgirlll010101 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Genelleme yapmak yanlış herkesi aynı kefeye koymak. Kadınların da kötüsü var erkeklerin de çünkü.. Yeryüzünde insan diğer canlılardan üstün kadın ve erkek ayrımı yapılamaz. Kadının ne gibi bir artısı olabilir erkekte insan kadın da. Bana göre ikisi de eşit düzeyde. İnsanların yaptığı şeylere bakmamalıyız örneğin bir elma çürük diye kasadaki diğer elmaları yemeyecek miyiz

    2
    0 Yorumla
  • HayatAynaSnYansımazı
    HayatAynaSnYansımazı Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 49%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Allah katında üstünlük yalnızca takva iledir bunun erkeği kadını yok

    günümüzde yaşayan erkelerin hiç bir Hz. Rabia annemiz gibi olamaz daha bir dünya üstün kadın ve erkek ismi sayılabilir

    bunların üstünlükleri hep " takva " iledir

    1
    0 Yorumla
  • Sonjin
    Sonjin Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Şu oylamaya bakıyorum da kimse eşitlikten yana değil. Herkes sexist. Yazık size cidden... hiçbir varlık hiçbir varlıktan daha üstün değildir. Hiçbir cinsiyet daha üstün değildir. Kadın/Erkek eşittir önemli olan cinsiyetleri değil insanlınları karakterleridir. Cinsiyetçi olan tüm insanları kınıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • LonelyHead
    LonelyHead Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 859 cevap paylaştı.

    Kadınla erkeği kıyaslamak, portakalla ananası kıyaslamak gibi. Anlamsız yani. Çok farklı duygulara sahibiz. Farklı canlılarız. Olayları farklı değerlendiriyoruz. Verdiğin örnekte anlamsız. Aldatan kadın da var. İnsanın iyisi kötüsü her cinsiyette var. Birbirimizi nasıl anlarız ona kafa yormak lazım. Çünkü birbirize ihtiyacımız var. Ne kadar yobaz yaklaşımlar bunlar...

    0
    0 Yorumla
  • Pandamsı_642
    Pandamsı_642 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır üstün falan değil, sadece cinsiyet farkı var, bir de görsele bakacak olursak erkekleri gömmeye çalışmışsınız, madem bu kadar nefret ediyorsunuz gidin lezbiyen olun mk? Hem nefret edip hem erkek peşinde koşmak ne demek? Bir de her erkeği bir tutmayın adam var madam var yani okey?

    0
    0 Yorumla
  • onurmonur94
    onurmonur94 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı.

    Kadından kadına değişir ama genellikle evet bizden kesinlikle daha üstünsünüz... Çünkü her başarılı erkeğin arkasında mükemmel kadın vardır. Veya o başarıya koşması için süreklilik haline getirmesi için mutlaka bir kadın olur. Sizsiz yaşayamayız. Sen bakma hepimiz hanımköylüyüz aslında ne olursak olalım finalde sizdeyiz :D

    1
    4 Yorumla
    • Pandamsı_642
      Pandamsı_642
      +1 yıl

      Kılıbıklık kokusu aldım sende 😂

      Yorumla
    • onurmonur94
      onurmonur94
      +1 yıl

      @Pandamsı_642 22 Yaşındasın daha koçum be abinin yaşına geldiğinde ne demek istediğimi çok daha iyi anlarsın, yıllar sana benim ne demek istediğimi çok iyi anlatacaktır merak etme :D

      Yorumla
    • Pandamsı_642
      Pandamsı_642
      +1 yıl

      Yas 20 ya 😂 abim kızların bir taraflarını bu kadar kaldırma başımıza bela oluyorlar sonra 😉 buda benden sana bir tavsiye.

      Yorumla
    • Pandamsı_642
      Pandamsı_642
      +1 yıl

      Her şeyin dozunda olması lazım.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Burda şimdi erkekler kadınlardan daha üstün müdür diye soru sorulmuş olsaydı linç gelirdi herkes eşittir efendim herkes eşittir herkes etten kemikten bir varlıktır kadın geçmiş yaşam boyunca hala eziyet çeken bir varlık bu yüzden üstün görülmek isteniyor ben herkese adaletli ve eşit bir şekilde yaşamasını isterdim her özgür birey hakediyor bunu kimse kimseden üstün değildir eşittir eşit :(

    4
    0 Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Üstünlük takvadadır demiş Peygamberimiz
    ben kendi kadınımı başımın tacı yaparım benden üstün veya değil fark etmez ama kadın sonuçta çocuk doğuruyor regl oluyor sancılar acıları çok bir de erkekler üzünce o yük ağır gelir
    Kadınlarımız çiçektir zariftir narindir üzmeyin onları

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadınlar sadık mı kaldı? 😅😅 Son zamanlarda okuduğum en komik söz.
    Madem kadınlar sadık neden etrafta aldatan kadın kaynıyor. Amatör videolardaki kocasını sevgilisini aldatan kadınları mı söyleyelim yoksa mahkeme salonlarındaki boşanma davalarındaki aldatan kadınları mı?

    Erkekler maymunlarla ilişkiye girmediğine göre kadınlar da masum değil hiç boşuna kendinizi temize çıkararak gülünç duruma düşürmeyin.

    0
    3 Yorumla
    • LeydiDiana
      LeydiDiana
      +1 yıl

      Onların hepsi yalan, Erkeğin bir pisliği var ki ayrılıyor kadın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nesi yalan? Hayatında biri varken aldatan kadın sayısına aklın hayalin yetmez.
      Cevap versene erkekler kimlerle yatıyor?

      Yorumla
    • BunlarNedenAcaba
      BunlarNedenAcaba
      +1 yıl

      yapmıştır bişey bakış açısını kadınlara uygulayınca yok kadınları öyle yaftalayamazsın ama cinsiyetler değişince istediğinizi diyorusun sonra eşitlik falan filan

      Yorumla
  • Diğerkâm1i
    Diğerkâm1i Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 24
    +1 yıl

    Öncelikle görseldeki söz yanlış.
    Sadık kalmayan kadınlar da var.
    Ve kadın erkek arasında üstün olan yoktur. Eşit de değiliz.

    0
    0 Yorumla
  • PolyannaElisa
    PolyannaElisa Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 27
    +1 yıl

    Hiçbir cins, bir diğerinden üstün değildir.
    “Üstünlük yalnızca takvadadır.”

    2
    0 Yorumla
  • trexyt
    trexyt Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 101%
    +1 yıl

    Feminizm kokusu alıyorum açtırmayin benim ağzımı savaşa falan onlar gitsin madem
    Her cinsiyet bazı konularda birbirinden üstündedir zaten bu yüzden Allah iki farklı cins yaratmış birbirini tamamlasın diye kodumun cahilleri

    1
    0 Yorumla
  • BuseDesuu
    BuseDesuu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    kadin ayni adama sadik mi kalmis dnndnxnxx guldurmeyin ya daha karsi komsumuz kocasini aldattigini defalarca gordum ustelik kocasi bir dedigini ikiletmeyen birisi kendinizi ustun gormeyi birakin hepimiz ayni b*kuz

    1
    0 Yorumla
  • UralGül
    UralGül Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl

    Erkekler kadınlardan çok daha üstün sıfatlarla yaratılmıştır. Fıtrat olarak erkek üstündür. İnsani boyutta hak olarak eşittirler. Ancak kadınların erkekler üzerinde yaptırım gücü çok fazladır. Bu konuda da üstündürler.

    1
    0 Yorumla
  • SmellSmoke
    SmellSmoke Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 90%
    +1 yıl

    Cinsiyetler üzerinden ayrım asla yapmam 😏 Neler gördü bu gözler neler işitti bu kulaklar.. Kimin ne kadar sadık olduğu konusu tartışılır. O sebeple kimse kimseden üstün değildir ne cinsel organı ne de başka bir şeyiyle. Keyifli geceler..

    1
    0 Yorumla
  • Realgar
    Realgar Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl

    Sadakat neden üstünlük kriteri oluyor ki?
    Erkek genlerini aktarma şansını yükseltmek için her kadını ister. Kadın da, yavrusu sütten kesilene kadar sadakat bekler. İkisinde de aynı amaca yönelik davranışlar evrimleşmiş.

    0
    0 Yorumla
  • BirazBakıpGitceemBen
    BirazBakıpGitceemBen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 86 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimse kimseden üstün değildir bence. Detaya gelirsek bir adama sadık kalmayan aldatan kadınlar da bir hayli fazla.

    4
    1 Yorumla
    • birumut39
      birumut39
      +1 yıl

      Dürüst bir kadın işte 🌹

      Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı.

    Kimsenin kimseden bir üstünlüğü yok herkes eşittir sadece yaşadığımız şartlar doğduğumuz hayatlar farklı olabilir sadece ama bu kimseyi kimseden üstün kılmaz😉

    1
    0 Yorumla
  • CinarAlp
    CinarAlp Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 69%
    +1 yıl

    Bir can dünyaya getiriyorlar. Kadın, bir erkeğe can veriyor. Bir insana yaşam veriyor. Tabiki de kadın daha üstündür. Aksini düşünen, bacaklarının arasından g*ötüne baksın !

    1
    0 Yorumla
  • Alphonse55
    Alphonse55 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 59%
    +1 yıl

    Kimse kimseden üstün değildir. Kimse kimseye tamamen hakim olamaz. Adamlık kavramını görsele göre tartışacak olursak kadınlar da aldatıyor çatır çatır.

    2
    0 Yorumla
  • Justelviraaa__
    Justelviraaa__ Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Görsel yanlış işte. Her kadın bir adama sadık kalamıyor maalesef, tıpkı bazı erkeklerin kalamadığı gibi. Her iki cinsiyette eşittir, hiçbiri üstün değildir.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Biyolojik olarak kadınlar daha üstün yapıdalar. Başta Östrojen hormonu olmak üzere, hormonal ve fizyolojik farklılıklar kadınları daha üstün kılıyor.

    Sorunda karakter analizi yapmışsın. Bu ise tamamen safsata.

    2
    6 Yorumla
    • Mel_ed
      Mel_ed
      +1 yıl

      Nasıl mesela?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Mel_ed Kadınlarda ki Östrojen hem iltihap azaltıcı hemde kalp damar sistemine faydası var (Erkeklerde de östrojen var ama miktarı çok az)
      Erkeklerde ki testoteron'un bağışıklık sistemini bloklayıcı bir etkisi var.

      Kadınlarda çift X kromozomu kalıtsal rahatsızlıkların yayılımını %50 azaltıyor. Y kromozomu ile taşınan bir kalıtsal hastalık tüm erkek nesillerde %100 görülüyor.

      Doğum nedeniyle kadınlarda hayatta kalma güdüsü, adaptasyon ve kararlılık seviyelerini arttırıyor.

      Yorumla
    • Mel_ed
      Mel_ed
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Hiç daha önce bunları üstünlük gözü ile görmemiştim 😂.

      Yorumla
    • Mel_ed
      Mel_ed
      +1 yıl

      Ama bu üstünlük eşitlik manasında büyük ihtimal. Bütün insanlar eşit elbet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dünya genelinde ortalama yaşam sürelerinde kadınların erkeklerden 7-8 yıl fazlası olduğu gerçeği var.
      Gerçi bu durumda kadınların dırdırları ile erkeklerin ömründen çaldığı gerçeği de var ama neyse :D

      Yorumla
    • Mel_ed
      Mel_ed
      +1 yıl

      Ya elbet erkeklerin daha ağır işlerde çalışması, sigara içki tüketiminin fazka olması vs de var. Ve kadın dırdırı elbet 😂. KS de bilgili insanlar görmek güzel

      Yorumla
  • bismut
    bismut Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Görsel buram buram feminazilik kokuyor. Eger bu laf doğrudur diyecek biri varsa ağzına eşitlik kelimesini almasın

    2
    0 Yorumla
  • SOFTboy_69
    SOFTboy_69 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Bir erkek olarak söylüyorum Kadın erkekten üstündür. Biz erkekler doğduğumuzdan beri kadınlar tarafından büyütüldük. Artık erkeklerin çalıştığı işlerde kadınlarda çalışıyor. Ve savaşları hep erkekler çıkardı ve kadınları hor ve aşağılık gördüler. ve hala saçma sebeplerle hor görüyoruz. Kendimizi savunacağımıza onları dinleyelim ve kendimize çeki düzen verelim

    0
    0 Yorumla
  • Lütfettinizefenim
    Lütfettinizefenim Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Biyoloji erkeklerin çok eşliliğe yatkındır
    Islamiyette buna izin verir
    Sorarım size 1 kadına bağlı kalmak ahlakimi
    Doğruyu yanlışı belirleyen nedir

    0
    0 Yorumla
  • perlamare
    perlamare Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kadın Bluetooth gibidir , herkesi yoklar ama bir kişiye bağlanır. Erkek wifi gibidir, herkesi kapsama alanına alır, şifresini bilen herkese bağlanır 😂😂😂

    0
    6 Yorumla
    • Uss55
      Uss55
      +1 yıl

      Bluetooth birden çok cihaza bağlanabilir sevgili kardeşim

      Yorumla
    • perlamare
      perlamare
      +1 yıl

      Aynı anda bağlanabilir mi kardeşim? Burda kasıt aynı anda olmasıdır. Kadın da değişik zamanlarda değişik kişilere bağlanabilir ama aynı anda zor.

      Yorumla
    • Uss55
      Uss55
      +1 yıl

      Evet aynı anda bağlınır

      Yorumla
    • perlamare
      perlamare
      +1 yıl

      Bluetoothlu cihaz mi aynı anda bağlanir?

      Yorumla
    • Uss55
      Uss55
      +1 yıl

      Senin telefonun aynı anda 2 cihaza bağlanabilir

      Yorumla
    • Uss55
      Uss55
      +1 yıl

      Bütün Bluetooth cihazı için geçerli değildir

      Yorumla
  • denge32
    denge32 Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 41%
    +1 yıl

    Ne alakası var. Karakter yoksa erkek olsada karaktersizdir, kadın olsada karaktersizdir. Karakterli ahlakı yüksekse, insan gibi insansa erkekte olsa baş tacıdır, kadında olsa

    0
    0 Yorumla
  • PresentVictoria
    PresentVictoria Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 85%
    +1 yıl

    Erkek yaratılışta biyolojik olarak daha güçlü yaratıldı fakat kadının erkeğin üstünde sözü çoktur.

    2
    0 Yorumla
  • sweetdreams2569
    sweetdreams2569 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    evet erkeklerden biz üstünüz erkek dediyin nedir ki
    biz kadınlar degerliyiz herşeyi biz yapıyoruz biz olmasak bir hiçsiniz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hadi len ordan kadınları masum çiçek gösterip erkeklere bog atmayı bırakın mk aldatan bir sürü kadın dolu ülke ne anlatıyon sen bize? hem ayrıca sizin nereniz üstün? Kuran'a göre erkek bir tık daha üstündür kendini kandır ;)

    0
    0 Yorumla
  • Vicdansiz000
    Vicdansiz000 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl

    Sadakat kimdeyse ADAMLIK en çok ona yakışır.
    Günümüz kızları erkekleri sadık degilki.
    Çoğu sadakatsiz, vefasız, ahlaksız...

    0
    0 Yorumla
  • Raccoon
    Raccoon Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Doğurganlık özelliği olduğu için evet kadın daha üstün bir varlıktır. Bu yüzden özeldir. Bunun dışında eşitlik her anlamda çok daha iyidir😊

    0
    0 Yorumla
  • bags_banny
    bags_banny Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 82%
    +1 yıl

    Öylesine seçtim birtanesini bana göre erkeklerin iyi olduğu yönler var ve kadınların iyi olduğu yönler var o yüzden eşit

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    hangi yıla geldik hala nasıl bir cinsiyetin diğer cinsiyetten daha üstün olabileceği tartışma konusu oluyor aklım almıyor. kimsenin kimseden üstün olduğu yok arkadaşlar herkes EŞİT.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      + sadık olmak, ihanet etmek, aldatmak cinsiyetle değil kişinin karakteriyle alakalıdır

      Yorumla
  • MorkZockorborg
    MorkZockorborg Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Evet kadınlar hep sadik kalan taraf oluyor tabii yersen

    1
    4 Yorumla
    • birumut39
      birumut39
      +1 yıl

      Hiç rastlanmadı öyle kadına ama hep var diyolar. İyi tezgah kurmuşlar hem suçlu hem güçlü oluyorlar

      Yorumla
    • MorkZockorborg
      MorkZockorborg
      +1 yıl

      Evet kadınlar hep masum ve sadik erkekler ise hep suçlu olan taraf böyle bir algı var

      Yorumla
    • birumut39
      birumut39
      +1 yıl

      Ne çıyanlık be iyiki ilahi adalet var

      Yorumla
    • MorkZockorborg
      MorkZockorborg
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • JanArmel
    JanArmel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Bana göre evet üstünler. Sadece fiziksel güç dışında.

    0
    0 Yorumla
  • _Passionate-Love_
    _Passionate-Love_ Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 42%
    +1 yıl

    Siyahın beyaza beyazında siyaha üstünlüğü yoktur.. Üstünlük takvada gizlidir.

    1
    0 Yorumla
  • anne_kızın_biseks
    anne_kızın_biseks Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayatımda bu kadar sikimsonik birşey daha duymadım. Herkes EŞİTTİR

    0
    0 Yorumla
  • _Çavbella_
    _Çavbella_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Kadınların çoğu aslak gibi erkeklere yapıştıklarına bakacak olursak... Tabiki hayır

    0
    0 Yorumla
  • FelFire
    FelFire Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 772 cevap paylaştı.

    Degildirler.

    He daha iyi yalan soylerler. Bu konuda ustunler. Yalan yok.

    0
    0 Yorumla
  • ᴡiɴᴄʜєѕᴛєʀ
    ᴡiɴᴄʜєѕᴛєʀ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Neşet baba öyle dediyse öyledir dicem de hiç eşit değiliz her cinsin kendine göre üstünlüğü var.

    0
    0 Yorumla
  • birumut39
    birumut39 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 84%
    +1 yıl

    Kadın koca hariç herkeze verdi. Kocaya iftira atıp boşanıp dolandırdı. Erkek safın teki kaldı

    0
    0 Yorumla
  • inzar23
    inzar23 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bir erkeğide doğuran bir kadın da o yüzden ama günümüzde kadınlara yapılan şiddet bakılırsa bunu anlamıyan andavallar var..
    Kadına şiddette hayır🤚

    1
    0 Yorumla
  • Kemal1790
    Kemal1790 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 496 cevap paylaştı.

    Adamlık cınse göre degıl kışıden kışıye degışık bence

    0
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.

    aynı adama sadık kalmışmışmış tabi parası bitene kadar.
    aynı kadına sadık erkeği hiçbir zaman sevmediniz burda kadınlar masum edebiyatı yapmayın.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    fiziki özellikler haricinde kimse kimseden üstün değildir.

    1
    0 Yorumla
  • MertYuce000
    MertYuce000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Hickimse kimseden ustun degildir. kadin erkek hepsi esittir tabiki herkes haddini bilene kadar. muhum bir cerceve icersinde

    0
    0 Yorumla
  • Delifena_
    Delifena_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Hayır değiller. Madem eşitlik varsa herkes eşittir. Bayan demek de kötü değildir. Hani b*kunu çıkartmayın.

    0
    0 Yorumla
  • ÇikolataalıTatlım
    ÇikolataalıTatlım Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Adamlık cinsiyet meselesi değil şahsiyet meselesidir yeğen ona bakarsan Cennete yasak elmayı yeyip kovulan Hz. Havva asdsadas

    0
    0 Yorumla
  • maviyolculukk
    maviyolculukk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Üstünlük degilde sadece kadınlar allahu teala katında daha değerli kılınmıştır 🙃

    1
    0 Yorumla
  • TheHolf
    TheHolf Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Hiçbir cins diğerinden üstün değildir. Açık ve NET.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (89)
Devamını Gör(134)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Anketler > Kadınlar erkeklerden daha üstün varlıklar mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlar erkeklerden üstün mü? 10 cevap verildi
Kadınlar erkeklerden üstün mü? 34 cevap verildi
Kadınlar erkeklerden daha mı üstündür? 6 cevap verildi
Kadınlar erkeklerden daha mi üstündür? 20 cevap verildi
Kadınların erkeklerden üstün olduğu yanlar? 20 cevap verildi
Kadınların erkeklere karşı bir üstünlüğü var mıdır? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨