Duruma göre değişir cevaplar aslında ama bi de genel algıya bakmak istiyorum bi nevi.
2015 den kalma laflar da bugün 😂
2015 den kalma laflar da bugün 😂
İkisi de değil 😀
Egoist demek kendisinden başkasını önemsemeyen demek.
Özsaygı demek kendisinde olanı degersizleştirmeden kendisinin farkında olmak demek.
Bu olsa olsa teselli olur. Kişinin kendisini teselli etmesi. Sebebi kim olursa olsun başarısız bir iliskinin tesellisi 🙃
Ama bi noktada da ben daha üstünüm psikolojisine giriyor egoist kavramı. O kim ki onu kaybedicem, hıh tripleri falan.
İkinci ise evet öyle. Aslında çok şey yazmak istiyorum da of moralim bozuldu 😃 Bu psikolojiden çıkamicam sanki hiç.. İnsan niye başına geleni kendine yediremez? Niye yani belki hak etmiştir, belki bi noktada ki hatasının gelecekte ki bedelini ödüyordur. Niye kabullenmek bu kadar zor, ben kimim ki kendime yediremiyorum? Benim başıma gelemez mi böyle şeyler, ben kimim abi. Bi anlam bulmak niye bu kadar zor 🙂
neyse. Bunları aslında kendime soruyorum, yani bi nevi kendi kendime konuşuyorum. Cevapla diye değil aslında yani. Soru çok da, cevap yok. Kabullenmek zor ama neden, iki duygunun esiri olmamayı bilecek kadar olgunlaşmadım mı ben. Aslında buradan gitsem iyi olacak sanki, dile getirip durasım geliyor.. nereye gitsem konuşasım geliyor ama dinleyen az 😂
böyle uzatınca da fazla takıntılıymışım gibime geliyor jsjxkd
Bi de konuşabileceğim kimse yok. Yani iki kelime ediyorum bu sefer ben sıkılıyorum boğuluyorum hsjxjdk eve döneyim de duvarlarıma kavuşayım. Anlarsa onlar anlar gerisi yalan anlar 😂
Var. Dinleyen var ama anlayan yok. Anlamak isteyen yok, boş bakan çok. Yani bende dünyanın sonu olarak bakmıyorum bu olaya ama bi yerde sakince dinlenmeye ihtiyacım var, Konuşmalarına gerek bile yok aslında ben yorum istemiyorum. Karşımda otursun ben kendi kendime konuşayım ama bi noktada içten içe anlamaya çalıştığını düşünürüm en azından. Kollarıyla değil gözleriyle sarılsınlar istiyorum. Anne babama gitsem olmuyor, kardeşime abime ablama gitsem olmuyor. Arkadaşıma gitsem kuzenime gitsem olmuyor. Çevrem insan dolu ama sanki kimse yok. Başka olay olsa herkes hazırda bekler ama şu ayrılık saçmalığı boş görülüyor. Ha benle konuşmak isteyen çok ama sadece olayı öğrenme odaklı. Ben kendimi fazlasıyla suçlarken bi de başkaları tarafından suçlanıyorum, ima yapıyorlar sanki aldatması benden kaynaklı bi sorun yüzünden olmuş gibi. neymiş bi kere giden bi daha gidermiş zaten. İlk defa başıma gelen bir şey değil aldatılmak ama, bu kadar ilerleyip gerçekten her zerremle severken aldatılmak ilk yaşadığım bi şey ve acısı gerçekten farklı. Ben bunun altından kalkarım biliyorum ama, ailem dışında, kalktığımda bu boş çevreyi görmek duymak istemiyorum. Eve döneceğim diye çevreme üşüşen bu tiplerin de hiçbirini görmek istemiyorum.
Aslında evet, konuşabileceğim kimse yok. Eve döndüğümde bi dostum var onu çağırıcam, sabahlarım onunla. Bi o gerçekten anlar beni ama yalnız kalmaya da ihtiyacım var. Yani ben napim? Kendimi yerim anca günler aylarca. Cefasını ben çekiyorum olan bitenin. Yine de gülmeye çalışırken birileri ağlatmaya çalışıyor laflarıyla.
Şimdi sen söyle abi; şu çağıracağım dostum dışında beni, onun seçtiği renkte boyattığım duvarlarım dışında kim anlar? Bi Allah biliyor içimde olup biteni bi de ben.
"... onun seçtiği renkte boyattığım duvarlarım..."
Yok merak etme başka bilen de var 😇
Konu seninle ilgili değil. Yazdım biliyorsun. Sana ihaleyi bırakmak isteyen kim varsa salla...
Aklında başkası varmış zaten. Böyle kadınlar başkasını sevemez...
O kişiyi unutamaz.
Konu senlik değil, sen çok temiz ve güzel sevdin...
Şu yazdığını şu zamanda kaç erkek yapar?
Hani illa soruna uyarlarsam cevabı evet o kaybetti büyuk ihtimalle...
Fakat sana şunu da söyleyeyim.
Ondan daha iyisi seni bulacak, sadece bekle ve gör 😎
Döneceğim evde beni bekleyen o kadar çok şey var ki ama. Kitaplık, yatak, kıyafet dolabı, bir iki odanın halısı, ufak süsler çamaşır makinesi bile.. O seçti, bende zevkle değiştirdim. Hani gelecek ya, gönlünde ki olsun diye. Bi de eşyalar evinde kalsın dedi ya dün bana kafayı yersin. Tam tersi belkilerle gelmiş bana meğersem. Ne kadar da aptalım dimi, saf masum çocuk rolü bana kalmış oynamışım
Abi önce ben vardım. İki sene geçirdik biz. Ara vermeseydik aklında kimse yoktu ki. Hiç sevgilisi olmamıştı bana kadar. O istedi ara verdik. Adım attım barıştık o arada başkasıyla konuşmuyor sanıyordum öyle de dedi bana, inandım. Ve en korkuncu ne biliyo musun bu cenaze arası olmasaydı evlenmiş olurduk biz. Şu an evli olurdum. Anlamıyorum böylesi mi hayırlıydı o kız evlenmemizi bizden çok istiyordu yemin ediyorum. Vefat ettikten sonra olana bak böyle işe sokayım ben
Bilmiyorum bulur mu bulamaz mı ama bi süre kendime gelemem zaten ben
Ya ben onu var sayıyordum. Yok dedi saymıyormuş, sayma sende dedi diretti arada bi kez konusunu açtığımda. Sevmemişmiş sözde. Şimdi o beni de saymaz biliyo musun. Bu gittiğine der he senden öncesi yoktu diye. Her hayatına girip çıkanı yok sayıyor galiba. Ben dibimde ki insanı tanımamışım bi de evlenmeye kalkmışım 😃 Malım ben mal
şeytan diyo söv ama sövemiyorum. Bi şey dicem kondurasım gelmiyor ama bunu yapana da laf etmeden geçmek istemiyorum. Eve dönmek istiyorum ama istemiyorum nalet girsin birazdan yola çıkıcam kafama soktuğum düşüncelere bak
Evet. Evet Allah korudu zaten. Dicek başka bi şeyim kalmadı
Geçicem ama şimdi değil, şimdi geçmem mümkün değil
Göktuğ, buradaki ağız alışkanlığını herkes kullanıyor hâlâ, merak etme. Yani “Ben onu değil, o beni kaybetti” bence doğrudan egoistlik sayılmaz, sağlam bir özsaygı göstergesi de olabilir. Kendini ezdirmemek, değerinin farkında olmak önemli. Ama ortamda açıkça “üstünüm” vurgusu yapmaya başlarsan, işte o zaman tersine döner. Kıvamını tutturmak lazım. 😉
Ya bi şey derdim şimdi ama neyse 😃😂
Cevap
3Cevap
Bu sözün altını dolduracak kadar iyi biriyse ilişkide bence öz saygı
olması gereken
İnan bilmiyorum coğu şeyi kaybettim
Senin egoist olduğunu düşünemiyorum 😅
Hiç öyle gelmiyosun çünkü. Yani buradan izlenimim o yönde olduğu için sana egoistliği konduramadım 😅 Bi de ne bilim, sadece ben ben diyen biri kendini üstün gören biri empati yapamaz pek. Sen hem empati yapabiliyorsun hemde karşıda ki insanı dinleyip, yargılamadan tavsiye veriyorsun. Egoistlik sana ters, ama kişiliğin hakkında net yorumda bulunmuş gibi olmamak için 'bana göre' diye ekleyeyim : )
Bu arada yola çıkacağım için koşturmacaya girdi herkes, etrafımda fır dönen çok 🤣 Vakit buldukça giriyorum kusura bakma geç oldu cevap
Ne diyim, burası sosyal medya sayılır.. normal o yüzden, kişiliğin hakkında yanlış kanıda bulunduysam kusura bakma rica ediyorum
Bende artık bilmiyorum nasıl biri olduğumu. neyse bi gün buluruz herhalde kendimizi, öyle umuyorum
Sanırım bende
Doğruysa özsaygı değilse egoistlik olur
Aynen 🙌🏻
ego tamamen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?