"Ben onu değil, o beni kaybetti." demek egoistlik mi, özsaygı mı?

Duruma göre değişir cevaplar aslında ama bi de genel algıya bakmak istiyorum bi nevi.

2015 den kalma laflar da bugün 😂
"Ben onu değil, o beni kaybetti." demek egoistlik mi, özsaygı mı?
Cevapla