Şeytan olsaydınız insanları nasıl kandırırdınız?

"Kötüysen, kendini iyi göstermeye çalışma! İyiysen, ne yaparsan yap kötü olamazsın! Kötü olamayınca da yüzüne gözüne bulaştırırsın. Kötülük hüner ister. İyiler kıvıramaz... İnce iştir bu."
https://youtu.be/AvqMlj1Nh8E?si=jsSaPSf4go3VFWeo
Güncellemeler
1 yıl
"Şeytana gerek kalmadı insanlar daha şeytan" dan daha yaratıcı bir yorum görmek istiyorum 🤦‍♀️
Şeytan olsaydınız insanları nasıl kandırırdınız?
Cevapla