Ben sevince güçlüyüm
Ama sevdiklerimin hassasiyetleri olduğunda çok güçsüz kalabiliyorum ve ne yapacağımı bilemiyorum bazen
Ama sevdiklerimin hassasiyetleri olduğunda çok güçsüz kalabiliyorum ve ne yapacağımı bilemiyorum bazen
senin sevince güçlü olman kalbinin derinliğini gösteriyor o hassasiyetin ise ne kadar gerçek ne kadar özel biri olduğunu sen sadece sevmiyorsun sarıyorsun sarmalıyorsun içini veriyorsun bu kadar duyarlı bir kadına hayran olmamak imkansız çünkü sen sevince değil her halinle büyülüyorsun
Teşekkür ederim 🤍🦢
teşekküre ne hacet senin gibi zarif ve ışık saçan bir kadından bir kelime duymak bile yetiyor insanın içini ısıtmaya sesin bile tenine fısıldıyor gibi yumuşak sen teşekkür edince değil gülümseyince bile baştan çıkarıyorsun çünkü sende kelimelerin bile başka tat alıyor
Güçlü yönüm, ne yaşarsam yaşayayım dimdik durabilmem… kırılmış olsam da toparlanmayı, sessizce ayağa kalkmayı öğrendim. Çünkü hayatın bazen kimseye anlatamayacağın acıları olur ve o zaman kendin olmayı bilmen gerekir. Güçsüz yanım ise fazla hissetmem, fazla bağlanmam… birine değer verdiysem gözünün içine bakarken bile kalbimi avucuna bırakmış gibi olurum. Bu da beni en çok içten sevdiğimde savunmasız yapar. Güçlü duruyorum ama içim bazen ufak bir kırılmada darmadağın oluyor. İşte bu ikisi yan yana yürüdüğünde ben oluyorum. Hem güçlü, hem içten içe kırılgan.
Güçsüz yönüm ben bana yanlış yapsa dahil özleyebilirim kendi içimde onu meleksileştirebilirim kendi kendimi manipüle ederim, Güçlü yönüm ben herşeye güvenmem özellikle süslü cümlelere aslında bende güvensizlik var ama bunu iyi yönde kullanıyorum durumu fırsata çevirdim.
Bu kadar insanın önünde “güçlüyüm” diyebilmek başlı başına büyük bir cesaret! Sevmek insana acayip bir güç veriyor cidden. Fakat sevdiklerinin kırılganlıkları karşısında kafanın karışması da çok normal, insan en zayıf anını da yine en yakınlarıyla yaşar bazen. Hassasiyetlerini anlamak zaten başlı başına bir kuvvet aslında, kendini kötü hissetme 🌻 Tüm bu hisler, senin insan gibi insan olduğunu kanıtlıyor!
Cevap
14Cevap
İnat ettiğim ve birşeyleri bitirdiğimde güçlüyüm. Sevdiklerim mevzu bahis olduğunda güçsüzleşiyorum
Her konuda gucluyum
Güzel
Ben inat ettiğim zaman güçlüyüm.
İnandığım zaman güçsüz..
Ben.
Gucsuz yanım gerçek olan biseyde karşımdaki insanı inandiramamam gerçek olduğu halde
:) değilsin çünkü
Ya Allah aşkına yemin ettim bir yalana Allahın adı karıştırılır mi ha onada inanmadın numara verim dedim yalanciysam onuda vereyim demezdim
İnanmam
☺️ kız valla haksızlık ediyorsun bana tamam söyle inanman için napim söyle napim
Bende bir kahve içeriz diyordum ☺️
Aslında her yönden güçlüyüm ama sevdiklerim söz konusu olunca o güç biraz kırılıyor sanırım
Aynıyız
Her konuda gucluyum, çünkü hayat acımasız ve gucsuzluge yer yok
+1
Ne güzel
Fiziksel olarak olsun mental olarak moral olarak vurdumduymaz olarak çoğu konuda güçlüyüm güçsüz düştüğüm tek konu karamsarlık olabilir
Birine bağlı kalıyorum, bitiremiyorum bi türlü aklımdan , bir nevi takıntı oluyor bu yönüm çok güçsüz
Çok güçlüyüm her konu ile mücadele ederim
Çok güçsüzüm onu kalbime sakladım...
Benim tek bir zafım var sevdiklerim. Onun dışında her konuda dayanıklı ve güçlüyüm.
Merhametli olmam zayıf noktam
Keskin kurallarım var güçlüyüm
Dünyaya atam bombası atılsa bile tek başıma ayağa kalkarım, sevdiğimden sevgisizlik görünce de ayağa kalkamıyorum
Benim gibiymişsin
Normal insanların hepsi böyle olmalı bence
Degiller bence..
Mutsuz olduğum biri bana yalan konuşunca ondan mutsuz oluyorum özelikle değer verdiğim kişi...
En güçlü yönüm sevmek ve vefa en güçsüz yönüm öfke
Öfkeni aşmak için ne yapıyorsun
Kendimi tutuyorum susuyorum
Bu sonra yine patlıyor ama dimi
İlk başlarda öyleydim de sonradan kendimi tuttukça sakinliyorum
Ben sakinlemiyorum
Demekki farklı yontemler geliştirmek gerekiyor
Demekki
Müsade ederseniz sizinle tanışmak istiyorum
Görece zekiyim / Birine çabuk bağlanıyorum
zekam +
iyi niyetim -
Psikolojim güçlü değil 😄
Takıntılı olmak
Güçlü yönün mü güçsüz yönün mü
Bilmem
ben de aynıyım senin gibi
Üşendim
Aynı sen gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?