Bazı insanlar bize aitmiş gibi hissettirip, neden hep başkasının hikâyesinde mutlu oluyorlar?

İnsan, bazılarına bakınca “işte bu” der…
Bir gülüşü ezberler, bir sesi içinde taşır.
Ama bazen, en çok benimsediğimiz kişiler…
Kendi hikâyemizde değil, başkasının masalında mutlu olur.

Ve sen kalırsın:
Ne tam başlasın diyebildiğin bir sonla,
Ne de gerçekten bitirebildiğin bir başlangıçla.

Peki sizce…
Gerçekten bizim olan biri, bizden gider mi?
Yoksa “biz” sandıklarımız, zaten hiç bize ait olmamış mıydı?
Bazı insanlar bize aitmiş gibi hissettirip, neden hep başkasının hikâyesinde mutlu oluyorlar?
Cevapla