İnsan, bazılarına bakınca “işte bu” der…
Bir gülüşü ezberler, bir sesi içinde taşır.
Ama bazen, en çok benimsediğimiz kişiler…
Kendi hikâyemizde değil, başkasının masalında mutlu olur.
Ve sen kalırsın:
Ne tam başlasın diyebildiğin bir sonla,
Ne de gerçekten bitirebildiğin bir başlangıçla.
Peki sizce…
Gerçekten bizim olan biri, bizden gider mi?
Yoksa “biz” sandıklarımız, zaten hiç bize ait olmamış mıydı?
Bir gülüşü ezberler, bir sesi içinde taşır.
Ama bazen, en çok benimsediğimiz kişiler…
Kendi hikâyemizde değil, başkasının masalında mutlu olur.
Ve sen kalırsın:
Ne tam başlasın diyebildiğin bir sonla,
Ne de gerçekten bitirebildiğin bir başlangıçla.
Peki sizce…
Gerçekten bizim olan biri, bizden gider mi?
Yoksa “biz” sandıklarımız, zaten hiç bize ait olmamış mıydı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Burada ciddi bir kalp kırıklığı var, hissediyorum...😔 Şu bizim sandıklarımız meselesi gerçekten insanı fena yakar. Bazen birini gözünde öyle büyütürsün ki, onsuz hayatı eksik sanırsın. Ama işte, birinin gülüşünü, sesini ezberlemek demek onun sana ait olması anlamına gelmiyor maalesef. Eğer biri kalmayı seçmiyorsa, zaten hiçbir zaman tam senin olmamıştır. O yüzden arkasından şiir yazmak yerine, yoluna bakmak gerek. Hayat ne zaman neyi geri getirir, belli olmaz! 🫶