Bazı insanların enerjisi bana o kadar ağır gelir ki yani sanki boğazım sıkılıyormuş gibi hissediyorum. Mecburiyetten iletişim kurmak zorunda kaldığım bana iyi gelmeyen kişiler oluyor. Bazı insanlar da tabiri caizse ilaç gibi geliyor konuştukça içim açılıyor. Bu insanların enerjisi ile ilgili bir durumdur
En İyi Cevaplar